خانهاخبار
مینگ چی کو: عینک هوشمند اپل تا سال 2022 به بازار نمی‌آید

مینگ چی کو: عینک هوشمند اپل تا سال 2022 به بازار نمی‌آید

تحلیل‌گر سرشناس مسائل اپل در یادداشت جدیدی مدعی شده که عینک هوشمند این شرکت حداقل دو سال دیگر تا عرضه عمومی فاصله دارد.
۱۳۹۹/۲/۲۷

در ماه‌های اخیر شایعات زیادی درباره عینک هوشمند اپل منتشر شده است. ولی به گفته یکی از تحلیل‌گران مشهور حوزه موبایل، این هدست واقعیت افزوده حداقل دو سال با عرضه عمومی فاصله دارد. مینگ چی کو اخیرا در یادداشتی اعلام کرده که انتظار دارد هدست AR اپل در بهترین حالت در سال ۲۰۲۲ معرفی شود. البته با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا احتمالا اعمال تاخیر در این برنامه بعید نیست.

این زمان‌بندی با گزارشی که پیش‌تر مبتنی بر اطلاعات تامین‌کنندگان از سوی وب‌سایت دیجی‌تایمز منتشر شده بود هم‌خوانی دارد. علاوه بر این، خبرگزاری The Information هم قبلا گفته بود که انتظار دارد این محصول در سال ۲۰۲۲ به بازار بیاید. نشریه بلومبرگ می‌گفت این دستگاه در سال ۲۰۲۳ معرفی می‌شود. اما در آن سو، جان پراسر ادعا کرده بود که عینک هوشمند اپل می‌تواند سال آینده از راه برسد.

البته این «از راه رسیدن» لزوما به معنی عرضه در بازار نخواهد بود، چون اپل پیش‌تر هم نشان داده که می‌تواند یک محصول را زودتر معرفی کرده و بعد کاربران را ماه‌ها منتظر نگه دارد تا آن را به بازار بفرستد. برای مثال، اگر اپل هدست AR خود را در WWDC 2021 معرفی کند، این احتمال وجود دارد که عرضه آن به ماه سپتامبر یا اوایل سال ۲۰۲۲ موکول شود.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)