خانهاخبار
هدفون بی‌سیم وان پلاس در ماه جولای از راه می‌رسد؛ زبان طراحی آن را مشاهده کنید

هدفون بی‌سیم وان پلاس در ماه جولای از راه می‌رسد؛ زبان طراحی آن را مشاهده کنید

شرکت وان پلاس قصد دارد تا هدفون وایرلس خود را در ماه جولای معرفی کند.
۱۳۹۹/۲/۲۷

کمپانی وان پلاس یکی دیگر از شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی به حساب می‌آید که دست به طراحی و تولید تلفن‌های هوشمند و هدفون‌هایی با برند Bullets زده است. اما اخیر مسئولان این شرکت اعلام نمو‌ده اند که قصد دارند تا اولین هدفون بی‌سیم خود را در ماه جولای به دنیای تکنولوژی معرفی نمایند.

پیش تر بر اساس پیش‌بینی‌ها، بنا بر این بود که وان پلاس زد (OnePlus Z) نیز در این ماه رونمایی شود. پس اگر رویداد برگزاری این دو محصول با یکدیگر ترکیب شد، جای تعجبی باقی نمی‌ماند.

هدفون بی‌سیم وان پلاس که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، شباهت بسیار زیادی به ایرپاد اپل خواهد داشت. تصویر رندر شده‌ای که از این محصول امروز در فضای توییتر منتشر شده، زبان طراحی آن را به صورت کامل به نمایش گذاشته است. آیا ایرپاد اپل، این بار توسط کمپانی وان پلاس تولید شده است؟!

image

 

تصویر یاد شده توسط شخصی با نام کاربری MaxJmb@ در فضای توییتر پخش شده است. این زبان طراحی این روزها بسیار مشهور و معمول شده است و اکثر شرکت‌های تولید کننده هدفون‌های بی‌سیم، آن را برای محصولات خود در نظر گرفته‌اند. قسمت که میکروفون را در خود جای داده است، فاصله زیادی از قسمت ورودی گوش کاربر خواهد داشت و به این ترتیب، تا حد ممکن به دهان نزدیک شده است تا صدای بیشتری را جذب کند. به این ترتیب هنگام برقراری تماس و انجام مکالمات، صدای شما با وضوح بیشتری از طریق مخاطب دریافت خواهد شد.

تا به این لحظه، هیج مشخصاتی در مورد هدفون بی‌سیم وان پلاس عنوان نشده است و همان طور که اشاره شد، هنوز نام آن نیز مشخص نیست. اما اگر واژه هدفون بی سیم وان پلاس بولتز برای آن در نظر گرفته شد، تعجب نکنید!

نظر شما در مورد این هدفون چیست؟ لطفا کامنت خود پیرامون این محصول را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)