خانهاخبار
کارمندان توئیتر می‌توانند برای همیشه دورکار باشند

کارمندان توئیتر می‌توانند برای همیشه دورکار باشند

مدیرعامل توئیتر در ایمیلی خطاب به کارمندان این شرکت اعلام کرد که در صورت تمایل می‌توانند پس از پایان ویروس کرونا نیز وظایف خود را از داخل خانه دنبال کنند و نیازی به مراجعه حضوری به شرکت ندارند.
۱۳۹۹/۲/۲۵

جک دورسی، مدیرعامل شرکت توئیتر، دیشب در ایمیلی به کارمندان این شرکت اعلام کرد که می‌توانند حتی از پس از پایان شرایط ناشی از ویروس کرونا تا ابد از خانه به انجام کارهای خود ادامه دهند. با این حال، مشاغلی مثل مدیریت و نگهداری از سرورها که نیازمند حضور فیزیکی هستند شامل این امکان نمی‌شوند. سخنگوی توئیتر در گفتگو با خبرگزاری BuzzFeed در این باره گفت:

ما از زمانی که به عنوان یکی از نخستین شرکت‌ها امکان دورکاری را برای کارمندان فراهم کردیم، مشغول بررسی‌های زیادی درباره چگونگی برخورد با این رویکرد کاری بودیم. حالا تصمیم داریم که این روش را ادامه دهیم، و همچنان سلامتی افراد و جامعه را در اولویت اول خود قرار می‌دهیم.

توئیتر در ماه مارس، با شیوع ویروس کرونا در آمریکا، دفاتر خود را تعطیل کرد. دورسی قبلا در ایمیلی گفته بود که بازگشایی این دفاتر تا پیش از ماه سپتامبر بعید به نظر می‌رسد و این شرکت تا آن زمان، به جز در موارد بسیار معدودی، سفرهای کاری نخواهد داشت. توئیتر تا پایان سال هیچ جلسه‌ای را به صورت حضوری برگزار نخواهد کرد. به‌علاوه، این شرکت به کارمندان خود کمک می‌کند که تا سقف ۱۰۰۰ دلار برای فراهم‌سازی تجهیزات خانگی خود لوازم تهیه کنند.

شرکت‌های دیگری مثل فیسبوک و آلفابت نیز اعلام کرده‌اند که تا پایان سال ۲۰۲۰ به اکثر کارمندان خود اجازه می‌دهند که وظایف خود را از داخل منزل دنبال کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)