خانهاخبار
نرخ نوسازی نمایشگر و قیمت سری آنر X10 مشخص شد

نرخ نوسازی نمایشگر و قیمت سری آنر X10 مشخص شد

شرکت آنر در کمپین تبلیغاتی مربوط به خانواده Honor X10 به نرخ نوسازی نمایشگر این محصولات اشاره کرد. علاوه بر این، در گزارشی فاش شد که این خانواده با قیمت مدل‌ها و قیمتی وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۹/۲/۲۵

در حال حاضر فقط یک هفته تا رونمایی از سری آنر ایکس ۱۰ باقی مانده و اکنون اکانت رسمی این شرکت در شبکه اجتماعی ویبو بخشی از مشخصات کلیدی این خانواده را تایید کرده است. آنر ایکس ۱۰ پرو قرار است نمایشگری ۹۰ هرتزی با نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتزی داشته باشد.

بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، سری آنر ایکس ۱۰ از صفحه نمایشی ۶.۶۳ اینچی استفاده می‌کند که فاقد ناچ است. گوشی‌های این سری با چیپست Kirin 820 5G به بازار می‌آیند و باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی دارند که از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. البته مدل پرو قرار است شارژ بیسیم ۲۰ واتی هم داشته باشد.

image

در بخش دوربین، لنز اصلی منتخب آنر سنسور ۴۰ مگاپیکسلی IMX600y سونی بوده است. علاوه بر این، آنر ایکس ۱۰ پرو از یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای، یک لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری و لرزشگیر نوری نیز بهره می‌برد. در آن سو، مدل عادی آنر ایکس ۱۰ فقط به جای لنز تله‌فوتوی از یک لنز ماکرو استفاده می‌کند و البته لرزشگیر نوری هم ندارد. 

در خصوص پشتیبانی از 5G، سری آنر ایکس ۱۰ اولین خانواده‌ای است که از ۹ باند فرکانسی نسل پنجمی پشتیبانی می‌کند. این باندها شامل N1/N3/N38/N41/N77/N78/N79/N80/N84 هستند. اکثر گوشی‌های 5G بازار فقط پنج باند 5G دارند، ولی آنر این تعداد را تقریبا دو برابر کرده است.

image

خانواده جدید ایکس ۱۰ در چهار نسخه وارد بازار می‌شود؛ این نسخه‌ها شامل مدل ۴ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی به قیمت ۳۲۴ دلار، ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی به قیمت ۳۶۶ دلار، ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی به قیمت ۴۰۹ دلار و ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی به قیمت ۴۵۱ دلار خواهند بود.

به گفته ژائو مینگ، مدیر برند آنر، تغییر نام این سری به آنر ایکس ۱۰ صرفا متضمن جابجایی حرف و عدد نیست، بلکه نشان می‌دهد این محصولات ۱۰ برابر سریع‌تر و قدرتمندتر شده‌اند. آنر ایکس ۱۰ و آنر ایکس ۱۰ پرو در تاریخ ۳۱ اردیبهشت معرفی می‌شوند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)