خانهاخبار
پست جدید مدیرعامل شیائومی با آیفون جنجال به پا کرد

پست جدید مدیرعامل شیائومی با آیفون جنجال به پا کرد

مدیرعامل شرکت شیائومی اخیرا پستی را در شبکه اجتماعی ویبو ارسال کرده که از طریق یکی از محصولات اپل ارسال شده است. این مسئله در میان طرفداران برند شیائومی و سایر کاربران هیایوی زیادی به وجود آورده است.
۱۳۹۹/۲/۲۵

محصولات اپل در چین محبوبیت بالایی دارند و عجیب نیست که این گوشی موبایل محبوب قشر فرهیخته این کشور باشد. اما نکته غافل‌گیرکننده این است که حتی مدیرعامل یکی از شرکت‌های سازنده موبایل چینی هم از پرچمداران اپل استفاده کند. بر اساس آخرین پست لی جون، مدیرعامل شرکت شیائومی، در شبکه اجتماعی ویبو، به نظر می‌رسد که او از آیفون استفاده می‌کند.

ویبو معمولا تلفن هوشمندی را که کاربر با آن در این وب‌سایت مطلب می‌فرستد شناسایی می‌کند، و در گذشته بسیاری از این روش از وجود گوشی‌های معرفی‌نشده مطلع می‌شدند. اکنون آقای جون پستی ارسال کرده که نشان می‌دهد او از آیفون استفاده می‌کند. این مسئله هیاهوی زیادی در میان طرفداران به وجود آورده و انتقاداتی را به مدیرعامل شیائومی وارد کرده است.

این پست حالا توسط لی جون پاک شده ولی مشاور این شرکت، پن جیوتانگ، به دفاع از مدیرعامل شیائومی پرداخته است. او می‌گوید اگر مالک یا مدیر یک برند بگوید که محصولات سایر شرکت‌ها از جمله اپل یا سامسونگ را امتحان نکرده، دروغ می‌گوید. جیوتانگ مدعی است که نوآوری گاهی اوقات از طریق الهام به دست می‌آید و بعد آن را بهبود می‌دهند.

لی جون قبلا گفته بود که مدیران و کارمندان شیائومی آزادند تا از موبایل‌های هر برندی که خواستند استفاده کنند و ممنوعیتی در این زمینه وجود ندارد. با این حال، عده‌ای می‌گویند که این اقدام بی‌مبالاتی موسس شیائومی را نشان می‌دهد و بی‌احترامی نسبت به طرفداران این برند است. البته با این حساب، عجیب نیست که رابط کاربری MIUI شباهت بالایی به iOS دارد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

رهان

۱۳۹۹/۲/۲۵
چرا می گین قشر فرهیخته اتفاقا گوشی محبوب بودنش این هست که از امکاناتشون استفاده می کنن و بیشتر همxr یا ایفون های ارزان قیمتش رو استفاده می کنن انتخابی هستش

بهداد

۱۳۹۹/۲/۲۵
موبایل قشر فرهیخته ؟ نویسنده این پست کیه که چنین برداشت کرده که دارنده آیفون قشر فرهیخته جامعه است ؟ چه کسانی در جی اس ام می نویسند ؟!!! نویسنده های فرهیخته ؟

آواز سایه

۱۳۹۹/۲/۲۵
بله درست میگن منم یکمی حالم گرفته شد ...