خانهاخبار
ال جی Stylo 6 با نمایشگری 6.8 اینچی و دوربین سه‌گانه در راه است

ال جی Stylo 6 با نمایشگری 6.8 اینچی و دوربین سه‌گانه در راه است

اخیرا تصویری از یک پوستر تبلیغاتی برای موبایل قلم‌دار جدید ال جی منتشر شده که اطلاعات بیشتری را درباره این گوشی فاش می‌کند. استایلو 6 به رقابت با موتو جی استایلوس می‌رود.
۱۳۹۹/۲/۲۵

ال‌جی تا یک ماه پیش در دنیای موبایل‌های قلم‌دار میان‌رده هیچ رقیبی نداشت، اما با ورود موتو G استایلوس شرایط برای Stylo 5 که پارسال معرفی شده بود بسیار سخت شد. موبایل موتورولا طراحی جدیدتر، دوربین سه‌گانه و یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که همراه با اسنپدراگون ۶۶۵ با قیمت ۳۰۰ دلار به فروش می‌رسد.

با این حال، ال‌جی هم بیکار ننشسته و به‌دنبال معرفی گوشی قلم‌دار جدیدی به نام Stylo 6 است. این گوشی که چند روز پیش رندرهای آن منتشر شده بود، از دوربینی سه‌گانه استفاده می‌کند و اکنون گزارش‌ها از عرضه قریب‌الوقوع آن خبر می‌دهند. اخیرا تصویری از یک پوستر تبلیغاتی منتشر شده که بخشی از مشخصات کلیدی استایلو ۶ را فاش می‌کند.

ال‌جی استایلو ۶ از نمایشگری ۶.۸ اینچی با رزولوشن +FHD معادل ۲۲۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل استفاده می‌کند که بالای آن ناچی قطره‌ای برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در قاب عقب این گوشی دوربین سه‌گانه‌ای وجود دارد که شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز عریض ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی است.

استایلو ۶ از ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند (که ۴۲ گیگابایت آن در دسترس است) و احتمالا یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی دارد. ال‌جی در این بخش رقابت را به موتو جی استایلوس می‌بازد، چون محصول موتورولا ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. با این حال، باید منتظر بمانیم تا ببینیم این گوشی هوشمند چه مشخصات و ویژگی‌های دیگری خواهد داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)