خانهاخبار
سامسونگ نحوه دقیق تمیز شدن گوشی‌های تاشو را اعلام کرد

سامسونگ نحوه دقیق تمیز شدن گوشی‌های تاشو را اعلام کرد

سامسونگ با انتشار تصویری نحوه پاک کردن آلودگی‌ها از بخش تاشویی Galaxy Z Flip را روشن کرد
۱۳۹۹/۲/۲۴

اخیراً سامسونگ تصویری دقیق از لولای Galaxy Z Flip منتشر کرده است. این دومین بار است که این کمپانی کره‌ای اعلام می‌کند شانه‌های مویی بهترین گزینه برای زدودن آلودگی‌ها و اجزاء واردشده در میان لولاست. فاصله بین لولاها و دوتکه دیوایس فاصله اندک 1 میلی‌متری قرار دارد.

سامسونگ گلکسی فولد یک مشکل اساسی داشت و آن آسیب به نمایشگر بود. هر زمان که آشغال یا غبار در بخش لولایی جمع می‌شدند، نمایشگر فولد دچار بروز ایرادات می‌شد. به همین دلیل برای فولد بازطراحی‌شده، دو مانع پلاستیکی در انتهای بخش‌های تاشو قرار داده است که البته برای دور نگه‌داشتن گردوخاک از بخش لولایی کفایت نمی‌کند.

در طراحی Galaxy Z Flip ، مهندسان سامسونگ به نتیجه مطلوبی دست نیافتند. اما یکی از مهندسین بر روی فیبرهای مورداستفاده در جاروبرقی مطالعاتی انجام داد و نحوه انعطاف‌پذیری آن را دقیقاً بررسی نمود و تصمیم گرفت تا از همین روش برای Galaxy Z Flip البته سودمندتر بهره ببرد. حال میدانیم که سامسونگ در بخش تاشونده Z Flip از شانه‌های مویی استفاده می‌کند و نحوه عملکرد را به‌صورت جزئی با کاربران به اشتراک گذاشته است.

سامسونگ دقیقاً مشخص نکرده که شانه‌های مویی از چه جنسی هستند اما آن‌ها را با نمونه‌های نایلونی موجود در جاروبرقی‌ها مقایسه کرده که می‌توانند خم و یا تا شوند و همچنان حالت اصلی خود را حفظ کنند.

این شانه‌های مویی فاصله لولایی را پر می‌کنند تا گردوخاک در ست‌آپ لولا باقی نماند و هر زمان که شما Z Flip را باز و بسته کنید فضای تاشونده "جارو" می‌شود.

image

 

Galaxy Z Flip سامسونگ بنا به اظهار کمپانی سازنده توانایی تحمل 200 هزار بار باز و بسته شدن دارد که این تعداد دفعات برای روی‌هم جمع شدن آشغال در بخش لولایی را کفایت می‌کند. به نظر می‌رسد غول سازنده گوشی‌های هوشمند اندرویدی ساکن کره جنوبی برای ماندگاری هر چه بیشتر گوشی‌های تاشونده به "جارو" اکتفا نکند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)