خانهاخبار
ایرپادز استودیو به قابلیت‌های جذابی مجهز خواهد بود

ایرپادز استودیو به قابلیت‌های جذابی مجهز خواهد بود

اپل قصد دارد تا در سال جاری، ایرپادز استودیو را به دنیای تکنولوژی معرفی کند.
۱۳۹۹/۲/۲۴

اگر پیگیر اخبار این روزها باشید، مطمئنا می‌دانید که اهالی کوپرتینو قصد دارند تا یک هدفون جدید (در سبک هدفون‌های استودیوهای موسیقی) را معرفی و روانه بازار کنند که احتمالا با نام Airpods Studio از آن یاد خواهد شد. وب‌سایت 9to5Mac این روزها به اطلاعات جدیدی در مورد این محصول دست پیدا کرده که آنها را در اختیار رسانه‌های خبری گذاشته است.

ایرپادز و ایرپادز پرو در حال حاضر به قابلیت ear detection مجهز هستند و به این ترتیب، هنگام استفاده و قرارگیری آنها در گوش، فعال و قابل استفاده خواهند بود. به این ترتیب اگر یکی از ایرپادها را از گوش خارج کنید، محتوای صوتی در حال پخش دچار مکث خواهد شد و اگر هر دو را از گوش خارج کنید، محتوای صوتی متوقف خواهد شد.

ایرپادز استودیو نیز به چنین قابلیتی مجهز خواهد بود. تصور کنید که در حال گوش دادن به موزیک هستید و ناگهان این محصول را از روی سر درآورده و روی گردن خود قرار می‌ٔهید. به این ترتیب موزیک شما مکث خواهد کرد و به محض قرارگیری دوباره ایرپادز استودیو روی گوش، موزیک مجددا پخش می‌شود.

image

 

پیش بینی می‌شود که این محصول به قابلیت شناسایی و نحوه استفاده از آن نیز مجهز باشد. به این ترتیب تفاوتی نمی‌کند که هر یک از هدفون‌های آن را روی کدام گوش‌تان قرار دهید. ایرپادز استودیو ب هصورت هوشمند، گوش چپ و راست شما را تشخیص داده و محتوای صوتی را بر اساس این شناسایی پخش خواهد کرد.

در این گزارش همچنین آمده است که هنگام سینک شدن ایرپادز استودیو با آیفون یا مک، اکولایزرهای اختصاصی نیز در دسترس قرار خواهند گرفت که به صورت low ،medium و high requency خواهد بود. به این ترتیب با محصولی بسیار متفاوت روبرو خواهیم بود که می‌تواند دریچه جدیدی را رو به صنعت موسیقی و تکنولوژی‌های صوتی باز کند.

بر اساس پیش بینی‌های پیشین، هدفون جدید اپل به قابلیت Noice cancelling و transparency mode نیز مجهز خواهد بود. طبق شایعات منتشر شده، این محصول با قیمت 349 دلار در دو رنگ و با دو متریال مختلف طراحی و ساخته می‌شود که احتمالا یکی از این مدل‌ها، چرمی خواهد بود.

در نهایت گزارش شده است که مهندسان اپل در حال تست طراحی ماژولار هستند تا به کاربران اجازه تعویض پدهای این محصول را نیز بدهند. پیش بینی می‌شود که ایرپادز استودیو در فصل تابستان سال جاری میلادی (2020) معرفی و در دسترس خریداران قرار گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)