خانهاخبار
بخشی از مشخصات آنر X10 در گیک‌بنچ تایید شد

بخشی از مشخصات آنر X10 در گیک‌بنچ تایید شد

آنر X10 به‌تازگی در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شده تا با بخشی از مشخصات این گوشی آشنا شویم و ببینیم که پردازنده آن در آزمون‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای چه عملکردی دارد.
۱۳۹۹/۲/۲۴

آنر قرار است در تاریخ ۳۱ اردیبهشت از گوشی هوشمند Honor X10 5G رونمایی کند. این محصول احتمالا با موبایل پیشرفته‌تری به نام Honor X10 Pro 5G همراه خواهد شد. در چند وقت اخیر گزارش‌های متعددی درباره مشخصات آنر ایکس ۱۰ منتشر شده ولی این گوشی حالا از بنچمارک گیک‌بنچ سر در آورده است.

آنر ایکس ۱۰ با نام Huawei TEL-AN00 در گیک‌بنچ حاضر شده و به نظر می‌رسد که این شرکت در حال انجام آزمایش‌های نهایی روی آن است. نتیجه عملکرد این موبایل در آزمون‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به ترتیب ۳۰۸۴ و ۹۱۲۸ است. آنر ایکس ۱۰ به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند.

این گوشی از پردازنده Kirin 820 5G بهره می‌برد که دارای فرکانس ۱.۸۴ گیگاهرتزی است. به‌علاوه، شاهد حضور ۸ گیگابایت حافظه رم روی این گوشی هستیم. طبق اعلام قبلی مرجع TENAA، آنر ایکس ۱۰ نمایشگری ۶.۶۳ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +HD خواهد داشت. این گوشی از دوربین سه‌گانه‌ای متشکل از لنزهای ۴۸ + ۸ + ۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در بخش سلفی دوربین پاپ‌آپی با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

آنر ایکس ۱۰ احتمالا در مدل‌های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی وارد بازار می‌شود. این گوشی یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. آنر ایکس ۱۰ حسگر اثر انگشت جانبی دارد و با قیمت تقریبی ۲۵۵ دلار روانه بازار خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)