خانهاخبار
ال جی Wing موبایلی با فرم فاکتور چرخشی خواهد بود

ال جی Wing موبایلی با فرم فاکتور چرخشی خواهد بود

بر اساس گزارش‌های جدید، ظاهرا ال جی در حال کار روی تلفن هوشمند جدیدی به نام Wing است که از فرم فاکتور جدید و منحصر به فردی متشکل از دو نمایشگر استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۲/۲۴

اخیرا تلفن هوشمند جدیدی از شرکت ال‌جی در گزارش‌ها مشاهده شده که طراحی بسیار متفاوتی دارد. اسم رمز این گوشی WING است و فرم فاکتور آن ما را به یاد حرف T می‌اندازد. این دستگاه دو نمایشگر دارد ولی به شکل کاملا نوآورانه‌ای از آن‌ها استفاده می‌کند. نمایشگر ثانویه که صفحه‌ای مربعی با اندازه ۴ اینچ است در زیر نمایشگر اصلی قرار دارد. اگر نمایشگر اصلی را به حالت افقی درآوردی پنل دوم ظاهر شده و می‌توانید از آن استفاده کنید.

البته که این تصویر به‌وضوح ساختگی به نظر می‌رسد، بنابراین بهتر است به این گزارش اطمینان کامل نداشته باشیم. ولی با توجه به علاقه ال‌جی به نمایشگرهای دوگانه بعید نیست که آن‌ها به سراغ چنین طراحی عجیبی رفته باشند. اگر بیرون‌زدگی‌های دو سمت نمایشگر اولیه این دستگاه را به عنوان بال در نظر بگیریم می‌توانیم به دلیل استفاده از نام Wing برای این گوشی پی ببریم. موبایل مذکور ظاهرا از پردازنده‌ای از نسل ۷ تراشه‌های اسنپدراگون استفاده می‌کند و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت.

از نمایشگر مربعی ثانویه با نسبت تصویر ۱:۱ احتمالا برای نمایش اطلاعات مرتبط با نمایشگر اصلی استفاده می‌شود که گفته شده اندازه آن ۶.۸ اینچی است. یکی از مثال‌هایی که این گزارش به آن اشاره کرده مربوط به زمان ویرایش تصویر یا ویدیو است که حین آن کنترل‌ها روی پنل ثانویه به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ET News، ال‌جی فعلا مشغول توسعه این دستگاه است و قصد دارد آن را در نیمه دوم ۲۰۲۰ عرضه کند. این شرکت در چند وقت اخیر با معرفی LG Velvet توانست توجهات زیادی را به خودش جلب کند. این غول کره‌ای با ریسک کردن غریبه نیست و معمولا از انتخاب سخت‌افزارها و فرم فاکتورهای منحصر به فرد هراسی ندارد. با این حساب، به نظر می‌رسد که امسال سال جذابی برای ال‌جی خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)