خانهاخبار
آموزش: چگونه نینتندو سوییچ خود را آپدیت کنیم؟

آموزش: چگونه نینتندو سوییچ خود را آپدیت کنیم؟

بروزرسانی دوره‌ای Nintendo Switch باعث بالا رفتن سرعت و از رفتن باگ‌ها خواهد شد.
۱۳۹۹/۲/۲۳

نینتندو سوییچ یکی از گجت‌های محبوب، خصوصا برای کودکان و اهلی دنیای گیم به حساب می‌آید. این محصول مانند سایر گجت‌های حاضر در دنیای امروزی، مطمئنا با ایراداتی همراه است که به کمک آپدیت‌های نرم‌افزاری دوره‌ای، بسیاری از آنها رفع و سرعت دستگاه تا حد چشمگیری افزایش پیدا خواهد کرد. بروزرسانی‌ها معمولا به صورت خودکار دانلود شده و از شما برای نصب آنها اجازه گرفته می‌شود. اما اگر تمایل دارید تا این کار را به صورت دستی انجام دهید، در این مطلب با ما همراه باشید تا مراحل را با هم پیش ببریم.

image

 

برای آپدیت دستگاه، ابتدا باید به اینترنت متصل باشید. هنگامی که از این موضوع مطمئن شدید، ابتدا روی آیکون چرخ دنده که مربوط به اپلیکیشن Settings است، ضربه بزنید:

image

 

در لیست سمت چپ که به نمایش گذاشته شده، ابتدا روی System ضربه زده و از پنجره کناری مانند تصویر زیر، Software Update را انتخاب نمایید:

image

 

اگر دستگاه شما روی آخرین ورژن باشد، پیامی با مضمون Your System Is Up To Date روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود. اما اگر بروزرسانی جدیدی در دسترس باشد و تا کنون آن را دانلود نکرده باشید، مراحل دانلود آن آغاز می‌شود. اما اگر پیش‌تر دانلود شده باشد، مراحل آپدیت دستگاه استارت می‌خورد.

در ابتدا، به شما هشدار داده می‌شود که بعد از آپدیت کامل، دستگاه شما یک بار ریستارت خواهد شد و عملیات نرم‌افزاری در حال اجرام متوقف می‌شوند.

هشدار: اگر مشغول بازی هستید، مطمئن شوید که پیش از اجرای عملیات بروزرسانی، حتما بازی خود را ذخیره کنید.

زمانی که برای ریستارت آماده بودید، مانند تصویر زیر روی OK ضربه بزنید:

image

 

حالا مانند تصویر زیر، با متن Updating روبرو می‌شوید و این بدان معناست که مراحل آپدیت دستگاه آغاز شده است. مطمئن شوید که در طول روند بروزرسانی، دستگاه شما خاموش نشود.

image

 

زمانی که عملیات آپدیت به پایان برسد، نینتندو سوییچ شما به صورت خودکار ریستارت خواهد شد:

image

 

بعد از ریستارت و بالا آمدن دستگاه، شما روی آخرین ورژن موجود خواهید بود و می‌توانید این موضوع را با رفتن به منوی زیر، مجددا چک کنید:

System Settings > System > System Update

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)