خانهاخبار
گوشی‌های هوشمند Realme Narzo 10 و Narzo 10A معرفی شدند؛ بررسی مشخصات فنی

گوشی‌های هوشمند Realme Narzo 10 و Narzo 10A معرفی شدند؛ بررسی مشخصات فنی

محصولات جدیدی کمپانی ریلمی با نام نارزو 10 و نارزو 10A به صورت رسمی رونمایی شدند.
۱۳۹۹/۲/۲۲

چند لحظه پیش، شرکت Realme به صورت رسمی از دو محصول جدید خود با نام‌های Narzo 10 و Narzo 10A رونمایی کرد. این گوشی‌های هوشمند به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری رویداد حضوری، به صورت آنلاین به دنیای تکنولوژی معرفی شدند.

نارزو 10 و مدل 10A محصولات جدیدی به حساب نمی‌آید. چرا که آنها را باید مدل تغییر نام داده شده Realme 6i و Realme C3 دانست که زبان طراحی پشت بدنه آنها تغییر پیدا کرده و مخصوص کشور هند ساخته شده‌اند.

image

 

گوشی هوشمند Narzo 10 با پردازنده Helio G80، چهار گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی همراه است. نمایشگر 6.5 اینچی آن از رزولوشن اچ دی پلاس برخوردار بوده، دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسل خواهد بود که در یک حفره قطره‌ای، در قسمت بالایی نمایشگر جای خودش کرده است. اگر نگاهی به پشت بدنه بیاندازیم، با چهار لنز مختلف روبرو هستیم که به ترتیب به آنها اشاره خواهیم کرد:

image

 

  • لنز اصلی 48 مگاپیکسلی
  • لنز واید با قابلیت پوشش 119 درجه‌ای
  • لنز پرتره
  • لنز ماکرو

مسئولیات تأمین توان کلیه قطعات سخت‌افزاری یاد شده بر دوش باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که از طریق درگاه USB-C و با آداپتور 18 واتی Fast Charge، شارژ می‌شود. در بررسی‌های وب سایت GSM Arena، این محصول حدودا 186 دوام آورد که در مقایسه با مدل پیشین، 25 درصد افزایش را به خود می‌بیند.

image

 

اما مدل Narzo 10A که مقرون به صرفه‌تر است، با پردازنده Helio G70 همراه است که رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی نیز کامل کننده آن هستند. نمایشگر آن با مدل اصلی هیچ تفاوتی ندارد. در پشت بدنه، شاهد دوربین سه گانه 12 مگاپیکسل واید + 2 مگاپیکسل تشخیص عمق + 2 مگاپیکسل ماکرو هستیم. برای علامندان سلفی، دوربین 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 در نظر گرفته شده است. مسئولیت تأمین توان قطعات یاد شده بر دوش باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است، اما متأسفانه خبری از درگاه USB-C و تکنولوژی شارژ سریع نیست و باید به درگاه میکرو یو اس بی و آداپتور 10 واتی اکتفا کنید.

image

 

از جمله دیگر مشخصاتی که ارزش اشاره دارند، می‌توان به اسکنر اثر انگشت در پشت بدنه، رادیو FM و امکان افزایش حافظه داخلی اشاره کرد. هر دو دستگاه با سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری Realme UI عرضه می‌شوند.

Narzo 10 در دو رنگ سفید و سبز از هجدهم می (مصادف با 29 اردیبهشت ماه) با قیمت 11999 INR (معادل 158 دلار / 146 یورو) عرضه می‌شود و مدل دیگر، یعنی Narzo 10A در دو رنگ آبی و سفید، با قیمت 8499 INR (معادل 112 دلار / 104 یورو) از 22 می (مصادف با دوم خرداد) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. هر دو محصول به صورت آنلاین از طریق Flipkart یا وب سایت رسمی Realme قابل خرید خواهند بود.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)