خانهاخبار
ویوو iQOO Z1 هفته آینده از راه می‌رسد

ویوو iQOO Z1 هفته آینده از راه می‌رسد

موبایل هوشمند Vivo iQOO Z1 که اولین گوشی بازار با دیمنسیتی 1000 پلاس خواهد بود 30 اردیبهشت معرفی می‌شود. اکنون اولین تصاویر زنده از این تلفن هوشمند به اشتراک گذاشته شده است.
۱۳۹۹/۲/۲۲

مدیاتک هفته گذشته از چیپست جدیدی به نام دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس رونمایی کرد و گفت اولین موبایل با این تراشه از طرف شرکت ویوو و با برند iQOO به بازار می‌آید. چندی پیش نام این گوشی در شایعات اعلام شد و حالا امروز رسما تایید شده که iQOO Z1 در تاریخ ۱۹ مه مصادف با ۳۰ اردیبهشت معرفی می‌شود.

در کنار این خبر، گزارش تازه‌ای از سوی افشاگران منتشر شده که اولین تصاویر زنده از این تلفن هوشمند را به ما نشان می‌دهد. موبایل iQOO Z1 از طراحی دوربین سلفی حفره‌ای استفاده می‌کند که در گوشه سمت راست بالای نمایشگر قرار گرفته است. صفحه نمایش این گوشی مجهز به نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی است.

image

خود ویوو به وجود نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی اشاره کرده بود و این مسئله چندان عجیب به نظر نمی‌رسد، چون برند iQOO برندی مخصوص گوشی‌های گیمینگ است و هرچند که Z1 دستگاهی با مشخصات میان‌رده به حساب می‌آید، ولی این نرخ نوسازی بالا به ارتقای تجربه گیمینگ کاربران کمک خواهد کرد.

در حال حاضر اطلاعات دیگری درباره این دستگاه در دسترس نیست ولی انتظار داریم که پنل iQOO Z1 از نوع LCD باشد. این گوشی احتمالا به حسگر اثر انگشت جانبی مجهز می‌شود و با پشتیبانی از فناوری 5G به بازار می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)