خانهاخبار
آنر 29 اردیبهشت احتمالا از یک تبلت و نمایشگر هوشمند جدید رونمایی می‌کند

آنر 29 اردیبهشت احتمالا از یک تبلت و نمایشگر هوشمند جدید رونمایی می‌کند

مدیرعامل برند آنر با انتشار تصویری در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو این احتمال را مطرح کرده که آن‌ها در رویداد 29 اردیبهشت خود می‌خواهند از دو محصول جدید در زمینه زندگی هوشمند رونمایی کنند.
۱۳۹۹/۲/۲۲

آنر قرار است در تاریخ ۱۸ مه مصادف با ۲۹ اردیبهشت با برگزاری رویدادی از چند محصول جدید در زمینه زندگی هوشمند رونمایی کند. با وجود این که فعلا اطلاعات زیادی درباره این محصولات در دسترس نیست، ولی مدیرعامل آنر احتمالا به بخشی از این دستگاه‌ها اشاره کرده است.

ژائو مینگ، مدیر برند آنر، با انتشار تصویر تازه‌ای از دفتر خود در شبکه اجتماعی ویبو احتمالا به دو محصول آتی این شرکت که هفته آینده از راه می‌رسند اشاره کرده است. یکی از این محصولات تبلتی تازه و دیگری نمایشگری هوشمند است.

نمایشگر هوشمند آنر، یا آن‌طور که این شرکت آن را تلویزیون هوشمند نامیده، به‌وضوح در تصویر دیده می‌شود. عرضه این دستگاه می‌تواند زمینه‌ساز خلق مدل جدیدی از نمایشگرهای هوشمند آنر در بازار باشد. افزون بر این اگر به پشت گلدان حاضر در این عکس زوم کنیم، می‌توانیم تبلتی را ببینیم.

اگرچه هنوز رسما هیچ صحبتی درباره عرضه این دو محصول به میان نیامده است، ولی به نظر می‌رسد که آقای مینگ عمدا این دو دستگاه را در تصویر خود به نمایش درآورده است. با این حال، توصیه می‌کنیم که فعلا صبر کنید تا اخبار بیشتری در این زمینه منتشر شود.

همان طور که گفتیم، آنر ۲۹ اردیبهشت رویدادی را در چین برگزار خواهد کرد که «زندگی هوشمند آنر» نام دارد و انتظار می‌رود که بر دستگاه‌های IoT تمرکز داشته باشد. هرچند دقیقا مشخص نیست که چه محصولاتی در این رویداد معرفی می‌شوند، ولی می‌توانیم مطمئن باشیم که این شرکت برای معرفی دستگاه‌های جدید خود همچنان به استراتژی 1+8+n ادامه می‌دهد و موبایل هوشمندی خواهد داشت که به عنوان دستگاه مرکزی یا پیوندی بین این محصولات هوشمند عمل می‌کند.

علاوه بر رویداد ۲۹ اردیبهشت باید در تاریخ ۳۱ اردیبهشت هم منتظر رویداد دیگری برای رونمایی از آنر ایکس ۱۰ باشیم. این گوشی هوشمند احتمالا به یکی از ارزان‌ترین موبایل‌های 5G آنر تبدیل خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)