خانهاخبار
نسخه وب Outlook به قابلیت‌های جذابی مجهز می‌شود

نسخه وب Outlook به قابلیت‌های جذابی مجهز می‌شود

نقشه راه پلتفرم Microsoft 365، اطلاعات جدید و هیجان انگیزی را با خود به همراه دارد.
۱۳۹۹/۲/۲۲

مایکروسافت به تازگی در نقشه راه سیستم مایکروسافت 365، اطلاعات جدیدی در مورد نسخه وب اوت لوک را در اختیار رسانه‌های خبری گذاشته است. ظاهرا مهندسان و طراحان ردموندی در حال کار روی نسخه مایکروسافت قابلیت Smart Compose برای ورژن وب Outlook هستند که به کاربر، پاسخ‌های از پیش تعیین شده‌ای را که به کمک هوش مصنوعی تدارک دیده شده، نمایش می‌دهد.

مسئولان مایکروسافت، نام این ویژگی را Text predictions گذاشته‌اند و زمانی که کاربران، گزینه دلخواه خود را از میان پاسخ‌های از پیش تعیین شده مشاهده می‌کنند، می‌توانند با کلیک کردن روی آن یا انتخاب به کمک دکمه tab و سپس استفاده از دکمه‌های بالا و پایین، گزینه دلخواه را انتخاب و سپس ارسال نمایند. این اسناد در قسمت پشتیبانی وب‌سایت مایکروسافت مشاهده شده است.

image

 

اگر این ویژگی، چیزی نیست که به آن نیاز داشته یا به دنبال آن بوده باشید، می‌توانید با مراجعه به میر زیر، آن را غیر فعال کنید:

Settings > View all Outlook settings > Mail > Compose and reply > Text predictions

مهندسان و طراحان مایکروسافت همچنین در حال کار روی قابلیتی به نام Send Later برای نسخه وب Outlook هستند که به کاربران اجازه می‌دهد تا ایمیل‌هایی را برای ارسال در آینده‌ای که توسط شخص کاربر مشخص می‌شود، تهیه کرده و در موعد مورد نظر، به صورت خودکار ارسال شود.

image

 

بر اساس پیش بینی و برنامه ریزی‌ها، انتظار داریم تا قابلیت‌های Text Predictions و Send Later در ماه‌های می و ژوئن سال جاری میلادی (2020) در دسترس کاربران نسخه وب اوت لوک قرار گیرد.

با توجه به مشخصاتی که در مورد این قابلیت‌ها عنوان شد، نظر شما پیرامون ویژگی‌های پیش بینی کلمات و ارسال در آینده چیست؟ آیا این دو امکان، چیزی بوده که شما همخواره به دنبال آن بوده باشید و از اینکه در آینده نزدیک در اختیار شما قرار خواهد گرفت، چه حسی دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)