خانهاخبار
تایید شد؛ Realme Narzo 10 از تراشه هلیو G80 استفاده می‌کند

تایید شد؛ Realme Narzo 10 از تراشه هلیو G80 استفاده می‌کند

بر اساس اعلام رسمی شرکت ریلمی، موبایل جدید آن‌ها که قرار است فردا از راه برسد به چیپست Helio G80 مدیاتک مجهز خواهد شد. این دستگاه از دوربینی چهارگانه استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۲/۲۱

تلفن هوشمند Realme Narzo 10 دوشنبه ۲۲ اردیبهشت از راه می‌رسد و حالا ریلمی تایید کرده که این گوشی از چیپست هلیو G80 استفاده می‌کند. این شرکت قبلا هم گفته بود که Narzo 10 نمایشگری ۶.۵ اینچی با ناچ قطره‌ای، دوربین چهارگانه با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت فیزیکی در قاب عقب و باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی خواهد داشت.

image

طبق شایعات، Realme Narzo 10 همان Realme 6i است که به نمایشگری با رزولوشن +HD، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربینی چهارگانه مجهز شده؛ این دوربین شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

image

این گوشی هوشمند به‌صورت پیش‌فرض از پوسته Realme UI استفاده می‌کند که مبتنی بر اندروید ۱۰ ساخته شده و با شارژ سریع ۱۸ واتی سازگار است. علاوه بر این، فردا باید منتظر موبایل دیگری به نام Narzo 10A باشیم که دوربین سه‌گانه خواهد داشت.

image

Narzo 10A احتمالا نسخه‌ای از Realme C3 است که دوربین سه‌گانه دارد و از نمایشگری ۶.۵ اینچی با رزولوشن +HD استفاده می‌کند. این گوشی با چیپست هلیو G70 به بازار می‌آید. پیکربندی دوربین Narzo 10A شامل یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین در بخش سلفی از دوربینی ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

Realme Narzo 10A یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شود و توان آن ۱۰ وات است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)