خانهاخبار
ویدیوی تبلیغاتی مربوط به قابلیت‌های دوربین گلکسی A21s لو رفت

ویدیوی تبلیغاتی مربوط به قابلیت‌های دوربین گلکسی A21s لو رفت

وب‌سایت 91mobiles ویدیوی جدیدی را منتشر کرده که قابلیت‌های دوربین گلکسی A21s را به تصویر می‌کشد. در این ویدیو شاهد قابلیت‌های AR Doodle و Live Video هستیم.
۱۳۹۹/۲/۲۱

اولین بنچمارک از وارث گلکسی A21 در ماه فروردین منتشر شد و در ادامه یک افشاگر توئیتری مشخصات فنی آن را با ما به اشتراک گذاشت. وب‌سایت SamMobile می‌گوید این دستگاه مجوزهای بلوتوث و وای فای خود را دریافت کرده و از مرجع FCC گذشته است. حالا ویدیویی تبلیغاتی از گلکسی A21s لو رفته که بخشی از قابلیت‌های جذاب دوربین این تلفن هوشمند را به ما نشان می‌دهد.

در این ویدیو می‌توانیم دو قابلیت AR Doodle و Live Video را ببینیم. اولی به کاربر اجازه می‌دهد به‌شکل مجازی روی تصویر نقاشی کند. دوربین می‌تواند چهره‌ها را شناسایی کرده و AR Doodle آن‌ها را دنبال می‌کند. البته طرح‌هایی که بر روی محیط کشیده می‌شود در جای خود ثابت می‌مانند.

قابلیت دوم راهکاری ساده برای پخش زنده ویدیو در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، فیسبوک و یوتیوب است. همچنین می‌توانیم در این ویدیو نام رسمی این گوشی را که همان گلکسی A21s است ببینیم.

image

طبق گزارش‌ها، گلکسی A21s در چهار رنگ مشکی، سفید، قرمز و آبی عرضه می‌شود. این گوشی از چیپست اگزینوس ۸۵۰ به همراه ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. در قاب عقب گلکسی A21s دوربین سه‌گانه قرار گرفته که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی است. موبایل مذکور در بخش سلفی از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و با یک باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی به بازار می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)