خانهاخبار
نام و مشخصات ردمی 10X در گوگل پلی کنسول مشاهده شد

نام و مشخصات ردمی 10X در گوگل پلی کنسول مشاهده شد

پیش‌تر تصور می‌شد که ردمی 10 ایکس 4G همان ردمی نوت 9 باشد که با نام تازه به بازار چین می‌رود، ولی حالا گوگل پلی کنسول مشخصات متفاوتی را برای این گوشی هوشمند نشان داده است.
۱۳۹۹/۲/۲۱

همزمان با حضور ردمی ۹ در وب‌سایت RF Exposure، گوشی ردمی ۱۰ ایکس نیز در گوگل پلی کنسول حاضر شده است. با توجه به این که امسال شاهد عرضه سری ردمی ۹ هستیم، عجیب است که شیائومی نام ۱۰ ایکس را برای یکی از محصولات خود انتخاب کرده است. شایعات قبلی حاکی از آن بود که این گوشی احتمالا همان ردمی نوت ۹ است که می‌خواهد با نامی تازه به بازار چین برود. ولی اطلاعات جدید خلاف این موضوع را نشان می‌دهد.

ردمی ۱۰ ایکس 4G با اسم رمز Merlin در گوگل پلی کنسول حاضر شده و از چیپست هلیو G70 مدیاتک استفاده می‌کند. این پردازنده از گرافیک Mali G52 برخوردار است. علاوه بر این، باید منتظر حداقل ۳ گیگابایت حافظه رم در این گوشی هوشمند باشیم. قابل ذکر است که ردمی نوت ۹ از چیپست هلیو G85 استفاده می‌کند.

با این اوصاف، دستگاه موجود شباهت بسیار زیادی با ردمی ۹ خواهد داشت، ولی استفاده از نمایشگری با رزولوشن +FHD یعنی ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل باعث ایجاد تمایز بین این دو گوشی می‌شود. ردمی نوت ۱۰ ایکس به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید. با این حال بهتر است منتظر اخبار بعدی باشیم تا این شایعه را رد یا تایید کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)