خانهاخبار
اولین موبایل با دیمنسیتی 1000 پلاس iQOO Z1 خواهد بود

اولین موبایل با دیمنسیتی 1000 پلاس iQOO Z1 خواهد بود

بر اساس گزارش یک افشاگر معتبر چینی، شاخه گیمینگ شرکت ویوو در حال کار روی دستگاهی به نام iQOO Z1 است که اولین تلفن هوشمند با چیپست جدید دیمنسیتی 1000 پلاس خواهد بود.
۱۳۹۹/۲/۲۱

مدیاتک دیروز از چیپست جدیدی به نام دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس رونمایی کرد. این تراشه بهینه‌سازی‌هایی را روی دیمنسیتی ۱۰۰۰ اعمال کرده تا آن‌ها را برای گیمینگ مناسب‌تر کند. این شرکت در هنگام معرفی چیپست جدیدش اعلام کرد که شاخه گیمینگ شرکت ویوو در حال کار روی موبایلی است که برای اولین بار از دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس استفاده خواهد کرد. حالا امروز نام این دستگاه Vivo iQOO Z1 اعلام شده است.

اکانت افشاگر Digital Chat station در شبکه اجتماعی چینی ویبو با اشاره به نام این دستگاه می‌گوید گوشی مذکور نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی خواهد داشت و طبیعتا به خاطر استفاده از دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس از 5G پشتیبانی می‌کند. شماره مدل iQOO Z1 برابر V1986A است و طبق مجوزی که برای این گوشی در مرجع چینی 3C منتشر شده، باید منتظر پشتیبانی از شارژ سریع ۴۴ واتی باشیم. با این حال اطلاعات بیشتری درباره این موبایل در دسترس نیست.

دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس با لیتوگرافی ۷ نانومتری ساخته شده و شامل ۴ هسته کورتکس A77 و ۴ هسته کورتکس A55 است. این تراشه از فناوری‌هایی مثل 5G UltraSave، موتور HyperEngine 2.0 و MiraVision استفاده می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)