خانهاخبار
نرم‌‌افزار تلفن سامسونگ گلکسی شما آپدیت است؟

نرم‌‌افزار تلفن سامسونگ گلکسی شما آپدیت است؟

برای هر طرفدار بزرگ اندروید ، متن‌باز بودن آن موردعلاقه‌ترین بحث آن‌هاست. ذات متن‌باز بودن اندروید اجازه می‌دهد طیف وسیعی از گوشی‌ها با مدل‌ها و برندهای متفاوت آن را به‌کارگیرند اما همین هم باعث شده تا بسیاری از آن‌ها آپدیت اندروید 10 را دریافت نکرده باشند و یا پچ‌های امنیتی منسوخ را به همراه داشته باشند.
۱۳۹۹/۲/۲۰

برخی کمپانی‌ها در به‌روزرسانی دیوایس‌هایشان از دیگران عملکرد بهتری دارند. مشهورترین سازنده گوشی‌های اندرویدی – سامسونگ – برای اینکه از رقیبان بهتر عمل کند و در صدر باشد تلاش‌هایی را انجام داده است.

ما وارد تالار گفتگوی Android Central شدیم و با برخی کاربران تجربیاتمان را به اشتراک گذاشتیم و از آن‌ها خواستیم به چند سؤال ما جواب دهند :

  • از چه مدل گوشی سامسونگ استفاده می‌کنند ؟
  • در چه کشوری زندگی می‌کنند ؟
  • تلفن آن‌ها در حال اجرای کدام نسخه اندرویدی است ؟
  • آخرین تاریخ پچ امنیتی چه زمانی برای آن‌ها عرضه شد ؟

یکی از کاربران که  در آمریکا زندگی می‌کند پاسخ سؤالات ما را این‌گونه داد :

Note 10 + اپراتور Tmobile با اجرای اندروید 10 و One UI 2.1 که پچ امنیتی در اول مِی 2020 عرضه‌شده و Secure folder و  Samsung Pay را نیز به همراه داشته است.

کاربری دیگر بازهم ساکن آمریکا که گلکسی S10e اپراتور VERIZON با اندروید 10 و One UI 2.1 دارد که پچ امنیتی اول آوریل 2020 را دریافت نکرده است.

مجدداً کاربری از آمریکا دیوایس خود را گلکسی S9 اپراتور AT&T معرفی می‌کند که به اندروید 10 و One UI 2  مجهز است که پچ امنیتی ابتدای آوریل 2020  را دریافت کرده و خبری از KNOX نیست و از PIN lock استفاده می‌کند.

کاربر نهایی که به سؤالات ما پاسخ داد مجدداً ساکن آمریکاست و از گلکسی S10 اپراتور Tmobile با اندروید 10 و One UI 2.1 استفاده می‌کند که پچ امنیتی آوریل را دریافت نکرده و از عملکرد KNOX ترجیح می‌دهد چیزی نگوید.

حال نوبت شماست . شما به ما بگوئید که چه میزان گلکسی شما به‌روز است ؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

محمد حسین

۱۳۹۹/۲/۲۲
سلام من Galaxy J6+ دارم رام مصر اصلا آپدیت امنیتی و آپدیت اندروید رو نگرفتم و هر روز دارم چک میکنم اما خبری نیست نه اندروید نه امنیتی هیچ

مهدی

۱۳۹۹/۲/۲۱
من A30 رو از نمایندگی خود سامسونگ خریدم و رامش کاملا تهران هستش و اما برای همه رامای A30 آپدیت اندروید ۱۰ و One UI اومده اما واسه رام من نیومده.
کلا تحریمیم!!!

محمد

۱۳۹۹/۲/۲۱
A70 نسخه بین المللی
با اینکه اندروید ۱۰ برای خیلی از نسخه های A70 اومده ولی گوشی من آپدیت نشده. نمیدونم بخاطر نسخه اش است یا دلیل دیگه ای داره.
البته خبرهایی برای عدم تطبیق رام منتشر شده برای A70 با برخی از گوشی های این سری توسط سامسونگ منتشر شده و از کاربران خواسته در صورتی که تاکنون گوشی شان آپدیت نشده، عملیات بروز رسانی را انجام ندهند.
?

ابوالفضل

۱۳۹۹/۲/۲۱
سلام گوشی من سامسونگ a6 plus هست اندروید ۹ هستش هنوز اندروید ۱۰ برام نیومده برای نسخه های دیگه‌ اومده برای من نیومد
لطفا راهنمایی کنید

Rpd

۱۳۹۹/۲/۲۱
من گوشی گلکسی اس 7 دارم و روی اندروید 8 و پچ امنیتی دسامبر 2019 مونده و دیگه هیچ آپدیتی براش نمیاد متاسفانه