خانهاخبار
اخبار جدید حکایت از معرفی محصولات جدید از سوی اپل دارد

اخبار جدید حکایت از معرفی محصولات جدید از سوی اپل دارد

به نظر می‌رسد اپل در سدد معرفی آیمک، ایرپاد و اپل تی وی 4K جدید است
۱۳۹۹/۲/۲۰

در اوایل هفته جاری، اپل مک‌بوک ۱۳ اینچی خود را به‌روزرسانی کرد که شامل صفحه کلید جدید و پردازنده نسل دهم اینتل می‌شد. اما اگر شایعات درست باشند، اپل دستگاه‌های بیشتری برای معرفی آماده کرده است. آخرین اخبار و اطلاعات که از سوی جان پراسر مطرح شده‌اند، ادعا می‌کند که غول کوپرتینویی در حال حاضر آماده عرضه آیمک جدید، ایرپاد جدید و یک Apple TV 4K به‌روز شده است. پراسر می‌گوید اپل تی‌وی جدید با کد نام Neptune T1125 شناخته می‌شود که از تراشه A12X با ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. متاسفانه هنوز اطلاعات یا مشخصاتی از ایرپاد یا آیمک جدید به جز کدنام آن‌ها در دست نیست.

image

به طور معمول اعتماد کردن به این شایعات سخت به نظر می‌رسد. البته که پراسر پیش‌بینی‌های درستی در مورد تاریخ مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی داشته است. به هرحال هرکسی که بخواهد iMac جدید، AirPods یا اپل تی‌وی بخرد ممکن است تا زمان عرضه رسمی آن‌ها صبر کند.

اپل به تازگی تاریخ رسمی رویداد WWDC؛ که قرار است به صورت آنلاین برگزار شود، را اعلام کرده که قرار است ۲۲ ژوئن برگزار شود. این امر باعث می‌شود که اپل قبل از این رویداد سخت افزارهای خود را معرفی کند، چراکه این رویداد بیشتر روی نرم‌افزار و دستگاه‌هایی که بعد از پاییز رونمایی می‌شوند، تمرکز دارد.

image

تحلیلگر ارشد مسائل اپل مینگ چی کو، اخیرا گزارشی را در مورد محصولات آینده این شرکت منتشر کرده و ادعا می‌کند به خاطر ویروس کووید-۱۹ تولید نمایشگرهای mini-LED به تاخیر افتاده است و اهالی کوپرتینو دنبال راهی برای حل این مشکل تا سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ هستند. کو معتقد است که اپل دست کم شش محصول مختلف مجهز به نمایشگر مینی LED را روانه بازار خواهد کرد که به اعتقاد او دستگاهی که از پتانسیل بالایی برای مجهز و عرضه شدن با این فناوری برخوردار است، مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی است که تا آخر امسال دست خوش به‌روزرسانی خواهد شد.

در همین حال، وقتی صحبت از آیفون‌های امسال در میان باشد، پراسر ادعا می کند که دو نسخه‌ی مقرون به صرفه آیفون‌ ۱۲ با صفحه نمایش ۵.۴ و ۶.۱ اینچی که از شبکه 5G زیر ۶ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کنند در کنار نسخه‌های رده بالای آیفون ۱۲ با نمایشگرهای ۶.۱ و ۶.۷ اینچی با پشتیبانی از 5G بالای ۶گیگاهرتز و mmWave معرفی می‌شود. در حالی که به دلیل در دسترس نبودن قابلیت‌های 5G در همه مناطق و برچسب قیمتی بالاتر گوشی‌هایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند، این امر می‌تواند انتخاب بین آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو را به کاری سخت برای کاربران بدل کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)