خانهاخبار
میزو 17 و 17 پرو در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شدند

میزو 17 و 17 پرو در بنچمارک گیک‌بنچ مشاهده شدند

پرچمداران آتی میزو در گیک‌بنچ حاضر شدند تا به بخش دیگری از مشخصات فنی این دو دستگاه آشنا شویم. تلفن‌های مذکور 19 اردیبهشت معرفی می‌شوند.
۱۳۹۹/۲/۱۹

تا رونمایی از میزو ۱۷ و میزو ۱۷ پرو تنها دو روز باقی مانده و این شرکت در چند روز اخیر تبلیغات گوناگونی را درباره این سری منتشر کرده تا فضا را برای عرضه پرچمداران جدیدش آماده کند. حالا اما نتایج بنچمارک گیک‌بنچ این دو گوشی به سطح اینترنت راه یافته تا با بخشی از مشخصات فنی خانواده میزو ۱۷ آشنا شویم.

میزو ۱۷ و میزو ۱۷ پرو به‌ترتیب از ۸ و ۱۲ گیگابایت رم استفاده می‌کنند. هر دو گوشی با اندروید ۱۰ به بازار می‌آیند ولی روی آن به پوسته Flyme OS 8.1 مجهز می‌شوند که محصول شرکت میزو است. تلفن‌های جدید میزو از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برند تا به شبکه 5G دسترسی داشته باشند.

میزو ۱۷ پرو از قابلیت شارژ سیمی ۴۰ واتی و شارژ بیسیم ۲۷ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی حافظه‌ای از نوع UFS 3.1 دارد و به رم LPDDR5 مجهز است. میزو ۱۷ پرو همچنین از دوربین چهارگانه‌ای استفاده می‌کند که لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است.

میزو ۱۷ پرو با نمایشگر سوپر امولدی عرضه می‌شود که نرخ نوسازی آن ۹۰ هرتز است. دوربین سلفی این گوشی طراحی حفره‌ای دارد و میزبان لنزی ۳۲ مگاپیکسلی است. میزو ۱۷ یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی (با شارژ سیمی ۳۰ واتی) خواهد داشت، ولی ظرفیت باتری میزو ۱۷ پرو هنوز اعلام نشده است.

این شرکت پرچمداران جدید خود را در تاریخ ۱۹ اردیبهشت معرفی می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)