خانهاخبار
پوکو احتمالا مشغول کار روی میان‌رده‌ای با اسنپدراگون 720G است

پوکو احتمالا مشغول کار روی میان‌رده‌ای با اسنپدراگون 720G است

بر اساس گزارش وب‌سایت XDA، برند پوکو علاوه بر پرچمدار F2 Pro در حال کار روی میان‌رده‌ای به نام M2 Pro است که احتمالا از چیپست اسنپدراگون 720G استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۲/۱۸

با وجود این‌که همه منتظر رونمایی از پرچمدار Poco F2 Pro هستیم، به نظر می‌رسد که این برند در حال کار روی موبایل میان‌رده‌ای دیگری موسوم به Poco M2 Pro است. نام این گوشی قبلا در شعبه هندی شیائومی رویت شده بود، ولی حالا وب‌سایت XDA Developers اطلاعات جدیدی درباره آن را پیدا کرده است.

ظاهرا پوکو علاوه بر اف ۲ پرو در حال کار روی دستگاهی با شماره مدل M2003J6CI و اسم رمز Gram است. نکته جالب درباره این اسم رمز این است که شاید کمتر کسی فکر می‌کرد نام مذکور مربوط به موبایلی از سوی این شرکت باشد، هرچند شواهد نشان می‌دهد که شیائومی از چند وقت پیش مشغول کار روی آن بوده و حالا فرم‌وری برایش آماده کرده است. افزون بر این، به نظر می‌رسد که در کد منبع کرنل ردمی نوت ۹ پرو و اپ پیش‌فرض دوربین شیائومی به Gram اشاره شده بود.

بر همین اساس، حدس زده می‌شود که ردمی نوت ۹ پرو و پوکو ام ۲ پرو شباهت زیادی به هم داشته باشند و حتی ممکن است از پردازنده یکسانی استفاده کنند. ولی تا زمانی که اطلاعات بیشتری در دسترس قرار نگیرد نمی‌توانیم مطمئن باشیم و این احتمال وجود دارد که دستگاه مذکور پردازنده متفاوتی داشته باشد که با صرفا این نرم‌افزار سازگار است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)