خانهاخبار
هوآوی Y8s با دوربین اصلی و سلفی دوگانه معرفی شد

هوآوی Y8s با دوربین اصلی و سلفی دوگانه معرفی شد

شعبه اردن هوآوی امروز از تلفن هوشمند جدیدی به نام Y8s رونمایی کرد که از چیپست Kirin 710 استفاده می‌کند و در مجموع چهار لنز دوربین دارد. این دستگاه با خدمات و اپلیکیشن‌های گوگل به بازار می‌آید.
۱۳۹۹/۲/۱۷

چند وقت پیش در گزارش‌ها به موبایل جدیدی از هوآوی با دوربین دوگانه و ناچ سلفی اشاره شده بود. این گوشی حالا امروز با نام Y8s در وب‌سایت شعبه اردن هوآوی حاضر شده است. در ادامه مطلب نگاهی به مشخصات فنی Huawei Y8s می‌اندازیم.

هوآوی Y8s نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +FHD دارد. در بالای صفحه نمایش این گوشی ناچ کلاسیکی قرار گرفته که حاوی دو لنز در دو طرف بلندگوی نزدیک گوش آن است. یکی از این لنزها ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و دیگری ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق است و برای تصاویر پرتره به کار می‌رود.

image

در قاب عقب Y8s نیز دوربین دوگانه‌ای قرار گرفته که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و یک لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است. در پایین این دو لنز یک فلش LED نیز قرار دارد.

image

هوآوی Y8s از چیپست Kirin 710 به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا استفاده می‌کند. ظرفیت باتری این گوشی ۴ هزار میلی آمپر ساعتی است و از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شود. هوآوی در این دستگاه از اندروید ۹ پای و پوسته EMUI 9.1 استفاده کرده تا خدمات موبایلی گوگل در آن قابل استفاده باشد.

image

در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت یا تاریخ عرضه این گوشی در دسترس نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)