خانهاخبار
هوآوی ایرفون بیسیم FreeBuds 3i را با ANC و قیمت ارزان معرفی کرد

هوآوی ایرفون بیسیم FreeBuds 3i را با ANC و قیمت ارزان معرفی کرد

ایرفون بیسیم جدید هوآوی امروز با نام FreeBuds 3i معرفی شد و از تاریخ 31 اردیبهشت وارد بازار می‌شود. این دستگاه به قابلیت حذف فعال نویز مجهز است و قیمتی کمتر از 100 یورو دارد.
۱۳۹۹/۲/۱۷

هوآوی امروز هدست بی‌سیمی به نام FreeBuds 3i را برای بازارهای اروپایی معرفی کرد. این دستگاه ایرباد بی‌سیمی با قابلیت حذف نویز فعال است که به رقابت مستقیم با ایرپاد پرو اپل می‌رود. همان طور که می‌بینید طراحی این دو دستگاه نیز شباهت‌هایی به یکدیگر دارد ولی بگذارید با طرف‌نظر از این موضوع به سراغ تشریح ویژگی‌های FreeBuds 3i برویم.

هر گوشی فری بادز 3i دارای سیستمی متشکل از ۳ میکروفن است که دو تای آن‌ها در بخش خارجی و یکی در بخش داخل این دستگاه قرار دارد. دو میکروفن اول صدای شما را از محیط بیرون و میکروفن سوم صدایی را که داخل گوش شما شنیده می‌شوند برمی‌دارد تا کیفیت تماس‌ها را ارتقا دهد. طراحی فری بادز 3i از این حیث شبیه گلکسی بادز پلاس است.

image

با این حال، قیمت این دستگاه از محصول سامسونگ ارزان‌تر است و تا آستانه ۳۲ دسیبل نیز قابلیت حذف فعال نویز دارد. البته استفاده از این قابلیت به معنای کاهش عمر باتری است؛ چون فری بادز 3i به تنهایی می‌تواند ۳ ساعت و نیم موسیقی بخش کند و با کمک کیس شارژر می‌توانید این عدد را به ۱۴ ساعت و نیم پخش موسیقی یا ۱۰ ساعت و نیم گفتگوی تلفنی برسانید. حدودا یک ساعت طول می‌کشد تا گوشی‌ها را شارژ کنید و برای شارژ کردن کیس نیز باید ۱۱۵ دقیقه منتظر بمانید.

image

مکانیزم کنترلی فری بادز 3i از طریق ژست‌های لمسی است؛ لمس طولانی مدت قابلیت حذف فعال نویز را روشن یا خاموش می‌کند و با دو بار لمس کردن می‌توانید موسیقی را پخش و قطع کنید یا به تماس‌ها پاسخ دهید. در جعبه این محصول چهار اندازه از بالشتک سیلیکونی قرار گرفته است. فری بادز 3i از درایورهای پویای ۱۰ میلی متری استفاده می‌کند و استاندارد ضدآب IPX4 دارد.

قیمت FreeBuds 3i که از تاریخ ۲۰ مه در رنگ سفید سرامیکی به بازار می‌آید، ۸۹.۹۹ یورو است. هوآوی اعلام کرده که در آینده نسخه مشکی کربنی این دستگاه را نیز عرضه خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)