خانهاخبار
هوآوی از دو گوشی Y6p و Y5p و تبلت MatePad T8 رونمایی کرد

هوآوی از دو گوشی Y6p و Y5p و تبلت MatePad T8 رونمایی کرد

دو گوشی Y6p و Y5p محصولاتی از گروه تلفن‌های هوشمند پایین‌رده هستند که همراه تبلتی از گروه محصولات اقتصادی به نام میت پد T8 از راه می‌رسند. قیمت تمامی این دستگاه‌ها زیر 200 یورو است.
۱۳۹۹/۲/۱۷

هوآوی امروز از چندین محصول جدید از جمله دو گوشی هوشمند پایین‌رده به نام‌های Y6p و Y5p رونمایی کرد. البته در کنار این دو موبایل تبلتی به نام MatePad T8 نیز از راه رسید که در ادامه به بررسی ویژگی‌های آن‌ها می‌پردازیم. پس با جی‌اس‌ام همراه باشید.

Huawei Y6p

image

هوآوی Y6p نمایشگری ۶.۳ اینچی از نوع IPS با رزولوشن +HD دارد که بالای آن ناچی قطره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در قاب عقب این گوشی دوربینی سه‌گانه دیده می‌شود که شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. علاوه بر این، می‌توانید حسگر اثر انگشت فیزیکی را هم روی قاب عقب آن ببینید.

در زیر پوسته Y6p چیپست هلیو P22 به همراه ۳ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا وجود دارد. این گوشی از یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند ولی از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شود. نرم‌افزار این گوشی از اندروید ۱۰ و پوسته EMUI 10.1 ساخته شده که فاقد خدمات موبایلی گوگل (GMS) است و به جای آن از خدمات موبایلی هوآوی (HMS) استفاده می‌کند.

هوآوی Y6p در سه رنگ مشکی، سبز و بنفش به بازار می‌آید و قیمت پایه آن ۱۶۵ یورو است.

Huawei Y5p

image

هوآوی Y5p نمایشگری ۵.۴۵ اینچی از نوع TFT LCD با نسبت تصویر ۱۸:۹ دارد که از طراحی سنتی حاشیه‌دار استفاده می‌کند. در حاشیه بالای این صفحه نمایش دوربینی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در قاب عقب نیز شاهد حضور دوربینی ۸ مگاپیکسلی با فلش LED هستیم.

این گوشی هم از چیپست هلیو P22 استفاده می‌کند ولی ۲ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. ظرفیت باتری Y5p معادل ۳۰۲۰ میلی آمپر ساعت است که باز هم از طریق درگاه microUSB شارژ می‌شود. این گوشی از اندروید ۱۰ و EMUI 10.1 بهره می‌برد و از خدمات گوگل محروم است.

هوآوی Y5p در سه رنگ مشکی، آبی و نعنای به بازار می‌آید و قیمت پایه آن ۱۲۵ یورو است.

Huawei MatePad T8

image

میت پد T8 تبلتی اقتصادی با نمایشگر ۸ اینچی LCD است که از روزلوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ استفاده می‌کند. در پشت این تبلت دوربینی ۵ مگاپیکسلی قرار داده شده و دوربین سلفی آن را یک لنز ۲ مگاپیکسلی می‌سازد.

این دستگاه از چیپست هشت هسته‌ای MTK8768 استفاده می‌کند و همراه آن ۲ گیگابایت رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا دارد. میت پد T8 از یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و مثل دو گوشی بالا با اندرویدی به بازار می‌آید که حاوی خدمات موبایلی گوگل نیست.

میت پد T8 فقط یک رنگ آبی دارد و با قیمت ۱۰۰ یورو از چند هفته دیگر وارد بازار می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)