خانهاخبار
دو محصول مقرون به صرفه هوآوی به صورت آنلاین رویت شدند!

دو محصول مقرون به صرفه هوآوی به صورت آنلاین رویت شدند!

تصویر دو گوشی هوشمند جدید کمپانی هواوی امروز در محیط توییتر منتشر شد.
۱۳۹۹/۲/۱۷

شرکت چینی هوآوی قصد دارد تا در آینده نزدیک، دو محصول جدید با نام‌های Y5p و Y6p را به دنیای تکنولوژی معرفی کند. اما زودتر از موعد مقرر و در فضای توییتر، تصویر این دو گوشی هوشمند درز پیدا کرد.

Huawei Y5p از مدل دیگر که در این مطلب به آن اشاره خواهد شد، مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. این محصول با نمایشگر 5.45 اینچی LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت ابعاد تصویر 18:9 عرضه خواهد شد و به این ترتیب، اثری از ناچ و یا حفره‌های قطره‌ای در صفحه نمایش دیده نخواهد شد. از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری گوشی هوشمند Y5p می‌توان به پردازنده Helio P22، دو گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی اشاره کرد که به کمک درگاه حافظه microSD نیز قابل ارتقا خواهد بود.

در پشت بدنه، با نگاهی به تصاویر شاهد دوربین دوگانه هستیم که یکی از آنها، بنز 8 مگاپیکسلی است و به نظر می‌رسد که گزینه دیگر، مخصوص شکار تصاویر بوکه (Bokeh) خواهد بود که احتمالا، یک لنز 2 مگاپیکسلی برای آن در نظر گرفته شده باشد. در مورد دوربین سلفی، هیچ حرفی نمی‌توان زد. این قطه سخت‌افزاری در قسمت بالایی حاشیه اطراف نمایشگر، کنار اسپیکر جلویی و سنسور مجاورت قرار گرفته است. وظیفه تأمین توان کلیه قطعات یاد شده، بر دوش باتری 3020 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که توسط درگاه میکرو یو اس بی شارژ خواهد شد. این محصول به صورت پیش فرض، حاوی اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10 است.

در این قسمت، می‌توانید گالری تصاویر Huawei Y5p را مشاهده کنید:

 

image

 

محصول دیگر که با نام Huawei Y6p شناخته می شود، کمی مدرن‌تر به نظر می‌رسد. در پشت بدنه شاهد دوربین سه گانه و سنسور تشخیص اثر انگشت هستیم. با این که پردازنده دستگاه همان Helio P22 باقی مانده است، اما با یک نمایشگر نسبتا حرفه‌ای روبرو هستیم. این محصول میزبان صفحه نمایش 6.3 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس است که در قسمت بالایی خود، ناچ قطره‌ای را می‌بیند که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی درون آن قرار گرفته است.

در پشت بدنه، همان‌طور که بالاتر اشاره کردیم، دپوربین سه‌گانه ( 13 + 5 + 2) مگاپیکسلی قرار گرفته که لنز اصلی، سنسور تشخیص عمق و اولتراواید را با خود به همراه دارد. مسئولیت تأمین توان قطعات این گوشی هوشمند بر دوش باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است، اما متأسفانه مانند محصول قبلی، از طریق درگاه microUSB قابل شارژ است. اندروید 10 و رابط کاربری EMUI 10 نیز به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است.

در نهایت از شما دعوت می‌کنیم تا گالری تصاویر Huawei Y6p را تماشا کنید:

 

image

 

مشخصات هر دو دستگاه بسیار آشنا به نظر می‌رسد. Huawei Y5p را می‌توان مدل امروزی Honor 9S و Y6p نیز شباهت بسیار زیادی به Honor 9A دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)