خانهاخبار
بخشی از مشخصات پوکو F2 پرو با حضور در یک خرده‌فروشی فاش شد

بخشی از مشخصات پوکو F2 پرو با حضور در یک خرده‌فروشی فاش شد

گوشی هوشمند بعدی پوکو با نام پوکو F2 احتمالا تا پیش از پایان فصل جاری معرفی خواهد شد. این گوشی اخیرا در وب‌سایت فروشگاهی به نام GearBest حاضر شده تا با بخشی از مشخصات و قیمت آن آشنا شویم.
۱۳۹۹/۲/۱۷

هفته گذشته گزارشی منتشر شد که مدعی بود پرچمدار بعدی برند پوکو قیمت بسیار بالاتری نسبت به پوکو اف ۱ خواهد داشت و قرار است در چندین بازار اروپایی در دسترس قرار بگیرد. حالا خرده‌فروشی به نام GearBest این گوشی را به فروشگاه خود اضافه و شباهت‌های آن را با ردمی K30 پرو تایید کرده است. در نتیجه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که قیمت پوکو اف ۲ هم در حد گوشی‌های مقرون به صرفه باشد.

متاسفانه در این فروشگاه اطلاعاتی پیرامون مشخصات پرچمدار بعدی پوکو ارائه نشده است. این وب‌سایت صرفا چند تیزر را منتشر کرده که نشان می‌دهد POCO F2 Pro همان ردمی K30 پرو است. در این تیزرها دستگاهی را می‌بینیم که درست مثل ردمی K30 پرو دوربینی با ماژول دایره‌ای و نمایشگری تمام صفحه، بدون ناچ یا حفره، دارد. به‌علاوه، در این فروشگاه گفته شده که پوکو F2 از قدرتمندترین چیپست بازار استفاده می‌کند و در گروه گوشی‌های مقرون به صرفه قرار می‌گیرد.

اگر اطلاعات فروشگاه GearBest درست باشد، پوکو F2 پرو در دو نسخه با ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود. این گوشی ظاهرا در رنگ‌های بنفش، خاکستری، آبی و سفید روانه بازار خواهد شد.

انتظار داریم که پوکو F2 پرو تا پیش از پایان سه‌ماهه جاری سال ۲۰۲۰ معرفی شود، بنابراین در هفته‌های آتی اطلاعات بیشتری درباره این گوشی هوشمند منتشر خواهد شد. اکانت رسمی این برند در شبکه اجتماعی توئیتر اخیرا در توئیتی اعلام کرده بود که بعد از ۲۵۶ روز انتظار بالاخره می‌توانیم منتظر بازگشت پوکو باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)