خانهاخبار
تصاویری عجیبی از موبایل گیمینگ Lenovo Legion فاش شد

تصاویری عجیبی از موبایل گیمینگ Lenovo Legion فاش شد

وب‌سایت XDA Developers به‌تازگی چند تصویر از گوشی گیمینگ بعدی لنوو منتشر کرده که طراحی عجیب و منحصر به فرد این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۲/۱۷

با توجه به شایعات، موبایل Lenovo Legion یکی از قدرتمندترین گوشی‌های گیمینگ بازار خواهد بود و در جدیدترین گزارش تایید شده که این کوشی از شارژ سیمی ۹۰ واتی و فناوری تازه‌ای برای خنک‌سازی دستگاه بهره می‌برد. وب‌سایت XDA Developers، اخیرا تصاویری از این گوشی هوشمند را منتشر کرده که در ادامه با هم آن‌ها را می‌بینیم.

image

طبق اعلام این وب‌سایت، لنوو لیجن در یک ویدیوی تبلیغاتی حاضر شده که طراحی جذاب و منحصر به فرد آن را نشان می‌دهد. نکته جالب درباره طراحی این گوشی حضور دوربین سلفی با مکانیزم پاپ‌آپ در پهلوی بدنه است. البته دوربین اصلی عقب نیز به جای بالای قاب پشتی در وسط قاب لیجن قرار دارد.

image

Lenovo Legion با این هدف طراحی شده که افقی در دست گرفته شود و به همین خاطر محل دوربین‌های آن کمی نامتعارف به نظر می‌رسد. دوربین سلفی پاپ‌آپ این گوشی منقش به لوگوی لیجن است و اگر کمی پایین‌تر بیاییم می‌توانیم فلش دوگانه LED را هم در کنار لنزهای دوگانه دوربین اصلی این گوشی ببینیم.

image

بر اساس ویدیوی تبلیغاتی لنوو، این گوشی دو درگاه USB-C خواهد داشت که دومی در پهلوی دستگاه قرار دارد و در هنگام بازی کردن برای شارژ به کار می‌رود. لیجن دو بلندگوی استریو دارد که هر دو در بالا و پایین دستگاه مخفی شده‌اند. این تلفن هوشمند نوعی کانال دوگانه انتقال حرارت نیز قرار دارد که مانع از داغ شدن دستگاه می‌شود.

image

وب‌سایت XDA مدعی است که Lenovo Legion از فضای داخلی UFS 3.0، رم LPDDR5 و نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی استفاده می‌کند که نرخ نمونه‌برداری لمسی آن ۲۷۰ هرتز است. این گوشی با اندروید ۱۰ و ZUI 12 به بازار می‌آید ولی احتمالا نام پوسته آن به Legion OS تغییر خواهد کرد تا از شخصی‌سازی‌های مخصوص این گوشی بهره‌مند شود.

image

دوربین عقب لیجن از دو لنز تشکیل شده که شامل یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و یک لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی است. این گوشی در بخش سلفی هم از یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)