خانهاخبار
تصاویر زنده دیگری از LG Velvet منتشر شد

تصاویر زنده دیگری از LG Velvet منتشر شد

گوشی LG Velvet دو روز دیگر رسما معرفی می‌شود تا بالاخره از قیمت و تاریخ عرضه آن اطلاع پیدا کنیم. ولی حالا یک فروشگاه کره‌ای تصاویر زنده تازه‌ای را از این تلفن هوشمند به اشتراک گذاشته است.
۱۳۹۹/۲/۱۷

گوشی LG Velvet قرار است رسما در تاریخ ۱۸ اردیبهشت معرفی شود ولی این شرکت پیش‌تر تمام مشخصات این محصول را با کاربران به‌اشتراک گذاشته است. چند روز پیش چند تصویر زنده از LG Velvet منتشر شد و حالا نوبت به مجموعه دیگری از این تصاویر رسیده است. این عکس‌ها در وب‌سایت یک فروشگاه کره‌ای منتشر شده و همراه آن ویدیوی کوتاهی در دسترس قرار گرفته است.

image

ال جی ولوت نمایشگری ۶.۸ اینچی از نوع OLED با رزولوشن +FHD و ناچی به شکل U دارد که میزبان دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی است. این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ به همراه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند که می‌توانید با کارت حافظه آن را تا ۲ ترابایت ارتقا دهید. انتظار داریم که این گوشی مدل‌های بیشتری با ظرفیت حافظه‌های گوناگون داشته باشد.

image

دوربین عقب این گوشی دارای سه لنز است که یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی دارد. ابعاد ولوت ۱۶۷.۱ در ۷۴ در ۷.۵۸ میلی متر و وزن آن ۱۸۰ گرم برآورد شده است. این گوشی از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند و یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که با شارژ بیسیم سازگار است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این محصول می‌توانیم به بلندگوهای استریوی مبتنی بر هوش مصنوعی، قابلیت ضبط ویدیوهای ASMR و لرزشگیر ویدیویی شبیه گیمبال اشاره کنیم.

image
image

ال جی ولوت در چهار رنگ سفید، خاکستری، سفید و نارنجی عرضه می‌شود. ال جی هنوز رسما قیمت و تاریخ عرضه این گوشی را اعلام نکرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فرهاد

۱۳۹۹/۲/۱۷
من خودم از گوشی ال جی استفاده میکنم . LG V20 بجز ضعف در عمر باتری، در بقیه ی چیزها عالیه. ولی متاسفانه ال جی توی ارائه آپدیت خیلی ضعیف عمل میکنه . شاید یکی از مسائلی که باعث شده ال جی توی بخش موبایل ضرر بده، همین باشه