خانهاخبار
تاریخ معرفی پیکسل 4a گوگل مشخص شد

تاریخ معرفی پیکسل 4a گوگل مشخص شد

گوگل در نظر دارد تا به زودی، رویدادی را برگزار کرده و در خلال آن، محصول جدید خود با نام Pixel 4a را به دنیای تکنولوژی معرفی کند.
۱۳۹۹/۲/۱۶

آیا می‌دانید که مشخصات فنی محصولات پایین رده امروزی، حتی از کامپیوترهای ناسا که برای ارسال اولین شخص به کره ماه استفاده شد نیز بالاتر است؟ مطمئنا دستیابی به چنین اطلاعاتی، وقت زیادی از تحلیل گران و افراد فعال در این حوزه خواهد گرفت، اما از آنجا که کمپانی گوگل هیچگونه آپدیت خاصی برای محصولات خود از قبیل پیکسل 2، پیکسل 2 ایکس ال، پیکسل 3، پیکسل 3 ایکس ال، پیکسل 3a، پیکسل 3a XL، پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال ارائه نمی‌کند، لذا باید به چنین مطالبی پناه برد!

آپدیت‌های کاربردی بر خلاف آپدیت‌های امنیتی، به رع باگ‌ها و ایرادات سیستم عامل می‌پردازند. تنها در ماه گذشته، سه آپدیت کاربردی از جانب گوگل برای کاربران پیکسل ارائه شد. آپدیت امنیتی پیشین با شماره ساخت 5-1-2020 نیز به رفع ایرادات امنیتی موجود در سیستم عامل اندروید پرداخت و بروزرسانی امنیتی اخیر با شماره ساخت 5-5-2020 نیز سایر مشکلات امنیتی این پلتفرم را از بین برد. برای آپدیت گوشی‌های هوشمند پیکسل خود، می‌توانید به مسیر زیر وارد شوید:

Settings> System> Advanced> System update

image

 

گوگل در نظر داشت تا بین تاریخ 12 تا چهاردهم می (مصادف با بیست سه تا بیست و پنجم اردیبهشت ماه) رویداد Google I/O 2020 را برگزار کرده و از نسخه جدید پلتفرم‌های خود رونمایی کند که این تصمیم چندی پیش به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت کامل منتفی شد. بر اساس پیش بینی‌ها، بنا بر این بود که گوشی هوشمند پایین رده Pixel 4a نیز در این رویداد به دنیای تکنولوژی معرفی شود.

یک وبلاگ آلمانی با نام Caschys که در حوزه دنیای فناوری فعالیت می‌کند، مدعی شده است که با مشاهده اسنادی که توسط اپراتور Vodafone در اختیار آنها قرار گرفته، گوگل در نظر دارد تا در تاریخ 22 می مصادف با دوم خرداد سال جاری، گوشی هوشمند جدید خود با نام پیکسل 4a را معرفی نماید. بر اساس شایعات و حرف و حدیث‌هایی که پیرامون این محصول مطرح می‌شود، ظاهرا باید انتظار اسمارت فونی با نمایشگر 5.8 اینچی آمولد با رزولوشن 2340 × 1080 را داشته باشیم. نسبت ابعاد تصویر آن نیز 19.5:9 خواهد بود. 

پردازنده این محصول، اسنپدراگون 730 است که توسط اطلاعات بنچمارک محصول جدید گوگل افشا شده است. رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی نیز از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری Pixel 4a به حساب می‌آیند. مسئولیت تأمین توان قطعات یاد شده بر اساس پیش بینی‌ها، بر دوش باتری 3080 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است که اگر چنین چیزی صحت داشته باشد، باتری این محصول از Pixel a با باتری 2800 میلی آمپر ساعتی قوی‌تر خواهد بود.

image

 

پیکسل 4a با حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قیمت 399 دلار در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت و به جنگ مستقیم با آیفون SE 2020 اپل می‌رود. گوشی هوشمند جدید گوگل به قناوری پردازش جدیدی این شرکت مجهز خواهد بود و به این ترتیب، به کمک دوربین 12 مگاپیکسلی خود، تصاویر زیبا و جذابی را شکار می‌کند. اپل مدعی شده است که پردازشگر تصویر جدیدی که در چیپست A13 Bionic آیفون اس ای 2020 قرار گرفته، باعث می‌شود تا این محصول، بهترین گوشی هوشمند با دوربین یگانه لقب گیرد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)