خانهاخبار
نسخه جدید مک‌بوک پرو 13 اینچی با مجیک کیبورد معرفی شد

نسخه جدید مک‌بوک پرو 13 اینچی با مجیک کیبورد معرفی شد

کوپرتینویی‌ها امروز از لپتاپ جدیدی رونمایی کردند که در واقع همان مک‌بوک پرو 13 اینچی نسل‌های قبلی است، با این تفاوت که از کیبورد مکانیزم قیچی استفاده می‌کند و بخشی از سخت‌افزار آن ارتقا یافته است.
۱۳۹۹/۲/۱۶

اپل امروز مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی خود را با قابلیت‌های جدیدی از جمله مجیک کیبورد و پیشرفت‌های سخت‌افزاری به‌روز کرد. این لپ‌تاپ با کنار گذاشتن کیبورد پروانه‌ای رسما پایان عمر نسبتا کوتاه این کیبورد را اعلام کرد تا محصولات اپل را به دنیای کیبوردهای قیچی برگرداند. مک‌بوک پرو جدید کوپرتینویی‌ها از امروز با قیمت ۱۲۹۹ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

image

این مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی حالا از نسل دهم پردازنده‌های چهارهسته‌ای اینتل به همراه ۱۶ گیگابایت رم استفاده می‌کند. اپل می‌گوید این پردازنده‌های جدید ۲.۸ برابر سریع‌تر از نسل قبلی هستند. لپ‌تاپ جدید این شرکت کیبوردی موسوم به مجیک کیبورد با مکانیزم قیچی دارد که دارای دکمه فیزیکی Esc است. البته این دستگاه همچنان از نوار لمسی بهره می‌برد و دارای دکمه تاچ آیدی است که به عنوان حسگر اثر انگشت عمل می‌کند.

image

نسل قبلی مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی اپل فقط ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی SSD داشت، ولی این محصول حالا حداقل ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی SSD دارد. البته اگر بخواهید می‌توانید این ظرفیت را تا ۴ ترابایت افزایش دهید. علاوه بر این، نسخه ۱۷۹۹ دلار این مک‌بوک حالا ۱۶ گیگابایت رم دارد و در کنار آن از پردازنده چهارهسته‌ای Core i5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

image

برخلاف مک‌بوک پروهای ۱۵ و ۱۶ اینچی، به نظر نمی‌رسد که اپل طراحی مک‌بوک ۱۳ اینچی خود را تغییر داده باشد. این دستگاه از همان اندازه نمایشگر برخوردار است و حاشیه‌های کنار صفحه نیز به اندازه نسل قبلی به چشم می‌آید. این دستگاه چهار درگاه Thunderbolt 3/USB-C دارد و سایر مشخصات آن فرقی با نسخه‌های پیشین ندارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)