خانهاخبار
چگونه VoLTE را درگوشی‌های OnePlus فعال کنیم ؟

چگونه VoLTE را درگوشی‌های OnePlus فعال کنیم ؟

VoLTE هرچند یک ویژگی لاکچری به‌حساب نمی‌آید اما خیلی هم جدید نیست . تکنولوژی‌ای که نامش برگرفته از voice-over-LTE است و به شما اجازه می‌دهد با استفاده از ارتباطات دیتا تماس‌های صوتی بسیار واضح‌تر و شفاف‌تری نسبت به مکالمه‌های نامفهومی‌ که همگی بدان‌ها آشنا هستیم برقرار کنید. امروزه اکثر تولیدکنندگان و اپراتورها از VoLTE پشتیبانی می‌کنند و OnePlus دراین‌بین مستثنا نیست و در اینجا نحوه فعال‌سازی را با یکدیگر مشاهده می‌کنیم.
۱۳۹۹/۲/۱۵

 

ما از OnePlus 8 Pro و OnePlus 7T برای تهیه این راهنما استفاده کردیم.

image

 

چگونه VoLTE را فعال کنیم؟

فعال‌سازی VoLTE درگوشی‌های OnePlus این‌قدر ساده است که تنها وارد منوی تنظیمات شوید و یک سوئیچ را روشن کنید. تقریباً تمام مدل‌های OnePlus با VoLTE سازگار هستند مخصوصاً اگر دیوایس در همین دو سال تهیه‌شده باشد. البته اپراتور تلفن همراه شما برای استفاده از این ویژگی بی‌تأثیر نیست. همان‌طور که گفتیم تعداد زیادی از اپراتورها VoLTE را پشتیبانی می‌کنند اما بهتر است قبل از شروع قدم‌های ذیل سازگاری اپراتور خود با VoLTE  را بررسی کنید.

  1. وارد Settings شوید.
  2. بر روی Wi-Fi & network ضربه بزنید.
  3. بر روی Sim & network ضربه بزنید.
  4. در بخش Enhanced Commnications سوئیچ VoLTE را روشن کنید.

image

 

 

پس از فعال‌سازی، شما بهبود فوری و قابل‌توجهی را متوجه خواهی شد. نه‌تنها شما صدای باکیفیت‌تری را می‌شنوید بلکه شنونده در آن‌سوی خط صدای رساتری از شما خواهد داشت. بسیاری از اپراتورها هزینه VoLTE را همچون تماس‌های صوتی برحسب دقایق می‌سنجند نه بسته‌های فعال‌شده دیتای شما. حتی اگر شما استفاده از دیتا را محدود کرده باشید درست مانند تماس‌های عادی می‌توانید در طول روز از تماس‌های خود مبتنی بر VoLTE بهره‌مند شوید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

هادی

۱۴۰۲/۵/۷
توی گوشی من، Enhanced Communications نیست
Oneplus 7T pro