خانهاخبار
تعداد کاربران Call of Duty: Warzone در 10 روز به 30 میلیون رسید

تعداد کاربران Call of Duty: Warzone در 10 روز به 30 میلیون رسید

با وجود این که فقط حدود 10 روز از زمان انتشار بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone می‌گذرد، ولی اکتیویژن اعلام کرده که تعداد کاربران این بازی از مرز 30 میلیون نفر عبور کرده است.
۱۳۹۹/۲/۱۵

نسخه بتل رویال و رایگان اکتیویژن از بازی کال آو دیوتی با نام Call of Duty: Warzone فقط حدود ۱۰ روز است که عرضه شده، ولی در همین مدت کوتاه توانسته کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. این شرکت می‌گوید آن‌ها حالا بیش از ۳۰ میلیون گیمر دارند که در زمین‌های مبارزه این بازی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

البته میزان رشد کاربران Call of Duty: Warzone نسبت به روزهای اول کاهش یافته است، چون این بازی در ۲۴ ساعت نخست پس از عرضه توانست ۳ میلیون و در سه روز اول ۱۵ میلیون کاربر جذب کند. اگر بخواهیم مقایسه‌ای بین عناوین مشابه داشته باشیم می‌توانیم به Apex Legends اشاره کنیم که در عرض چهار هفته نخست توانست ۵۰ میلیون کاربر را به سمت این بازی بکشاند. به نظر می‌رسد که Warzone هم در مسیر مشابهی قرار گرفته است.

با وجود این که تعداد کاربران Apex Legends تا پایان سال ۲۰۱۹ به ۷۰ میلیون رسید، ولی هر دو بازی هنوز تا رسیدن به پادشاه بازی‌های بتل رویال یعنی Fortnite فاصله زیادی دارند، چون این عنوان صدها میلیون کاربر فعال دارد و بعید است که بازی دیگری به این راحتی بتواند به جایگاه آن دست‌درازی کند. با این حال، قرنطینه و خانه‌نشین شدن بسیاری از مردم کشورهای مختلف فرصت خوبی را برای بازی جدید شرکت اکتیویژن به وجود آورده تا کاربران بیشتری را به سمت Call of Duty: Warzone جذب کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امیر

۱۳۹۹/۲/۱۶
مگه خیال داری apex رکورد اینو بزنه?