خانهاخبار
آیا ایرادات وان پلاس 8 با ارائه آپدیت‌های نرم‌افزاری رفع می‌شود؟

آیا ایرادات وان پلاس 8 با ارائه آپدیت‌های نرم‌افزاری رفع می‌شود؟

پرچمداران جدید کمپانی وان پلاس چندی است که معرفی شده‌اند.
۱۳۹۹/۲/۱۵

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که پرچمداران جدید کمپانی وان پلاس با نام‌های OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro به تازگی رونمایی شده‌اند. از زمان عرضه تا به حال، این محصولات با ایراداتی همراه بوده‌اند و مسئولان این کمپانی سعی کرده‌اند تا با ارائه آپدیت‌های نرم‌افزاری برای سیستم عامل، آنها را بر طرف نمایند.

آخرین آپدیتی که برای این دو محصول عرضه شده، معضل مربوط به سبز شدن نمایشگر هنگام کار با دستگاه در شرایط نوری کم را برطرف کرده است، اما از طرف دیگر باعث گرم شدن بیش از حد گوشی و پایین آمدن عمر مفید باتری شده است.

مطمئنا این دو مشکل در آینده نزدیک توسط ارائه آپدیت نرم‌افزاری از سوی مهندسان کمپانی وان پلاس بر طرف خواهد شد، اما در حال حاضر بیایید در مورد آخرین آپدیت که به صورت رسمی برای وان پلاس 8 و مدل پرو آن عرضه شده است، صحبت کنیم. در نسخه 10.5.6 سیستم عامل OxygenOS، برخی ایرادات گزارش شده رفع گردیده و ارتباطات اینترنتی و قابلیت‌های دوربین نیز بهبود یافته‌اند.

در این قسمت به صورت جداگانه، تغییرات نسخه جدید پلتفرم OxygenOS را با هم بررسی می‌کنیم:

سیستم:

  • رفع ایرادات شناخته شده و بهبود پایداری سیستم عامل

دوربین:

  • بهبود ویژگی شناسایی گرد و غبار قرار گرفته روی لنز دوربین و افزایش دقت آن تا حد مطلوب
  • بهبود تجربه عکاسی با دوربین سلفی
  • بهبود پایداری

ارتباطات اینترنتی:

  • بهبود پایداری هنگام برقراری ارتباطات اینترنتی

image

 

متأسفانه تا به این لحظه، مسئولان وان پلاس هیچ سخنی در مورد چگونگی و ساختار رفع ایرادات به میان نیاورده‌اند. به همین دلیل، مشخص نیست که کدام یک از ایرادات گزارش شده یا مواردی که تا به حال با آنها روبرو شده‌ایم، رفع شده و کدام یک از آنها به قوت خود باقی مانده‌اند.

این بروزرسانی به تازگی برای وان پلاس 8 و مدل پرو آن عرضه شده است. لذا ممکن است در کشورهای مختلف، با کمی تأخیر وارد شود. پس اگر این روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، لطفا کمی صبور باشید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)