خانهاخبار
پیکسل 4a در آستانه رونمایی در گیک‌بنچ مشاهده شد

پیکسل 4a در آستانه رونمایی در گیک‌بنچ مشاهده شد

پیکسل 4a با اسم رمز Sunfish سر از پایگاه داده گیک‌بنچ درآورده تا پیش از رونمایی با بخش دیگری از مشخصات و توانایی سخت‌افزاری این دستگاه آشنا شویم.
۱۳۹۹/۲/۱۴

گوگل علاقه زیادی به اسم‌های رمزی دارد و از زمان خلق برند پیکسل تقریبا به هر مدل از محصولات این خط تولید یک اسم رمز خاص را اختصاص داده است. در ماه فوریه امسال تایید شد که اسم رمز پیکسل 4a سان‌فیش (Sunfish) خواهد بود. حالا دستگاهی با همین نام به پایگاه داده بنچمارک گیک‌بنچ راه یافته تا با عملکرد این تلفن هوشمند آشنا شویم.

پیکسل 4a بر روی نسخه چهارم گیک‌بنچ اجرا شده و طبق معمول بخشی از مشخصات سخت‌افزاری آن در دسترس قرار گرفته است. این گوشی از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند و ۶ گیگابایت رم دارد. پیکسل 4a با پردازنده هشت هسته‌ای کوآلکام به بازار می‌آید که فرکانس پایه آن ۱.۸ گیگاهرتز است. گفته می‌شود که پردازنده این دستگاه اسنپدراگون ۷۳۰ است و امتیازات آن با ردمی K20 که از همین پردازنده استفاده می‌کند در یک رده قرار دارد.

گیک‌بنچ اطلاعات خاص دیگری درباره این تلفن هوشمند ارائه نکرده ولی انتظار می‌رود که نمایشگری ۵.۸۱ اینچی از نوع OLED با دوربین سلفی حفره‌ای روی آن قرار بگیرد. صفحه نمایش پیکسل 4a از رزولوشن +FHD یعنی ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل برخوردار خواهد شد. این گوشی یک باتری ۳۰۸۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

پیکسل سان‌فیش در جلو از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند در حالی که در عقب یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی به همراه فلش LED دارد. حسگر اثر انگشت این گوشی به صورت فیزیکی روی قاب عقب آن قرار گرفته و جک ۳.۵ میلی متری هدفون هم در آن قرار داده شده است. گوگل احتمالا پیکسل 4a را با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌کند. این گوشی در دو رنگ مشکی و آبی با قیمت پایه ۳۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)