خانهاخبار
ویژگی‌های اپل واچ ۶ به بیرون درز پیدا کرد

ویژگی‌های اپل واچ ۶ به بیرون درز پیدا کرد

ظاهرا ویژگی‌هایی که قرار است به اپل واچ بعدی اضافه شوند شامل پایش خواب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون و سلامت روان هستند
۱۳۹۹/۲/۱۴

تا زمان رونمایی از اپل واچ جدید چندماه بیشتر نمانده و احتمالا در اواسط سپتامبر در کنار سری جدید آیفون رونمایی می‌شود. با این وجود تاکنون شایعات بسیاری حول این محصول بوجود آمده که اخبار انتهایی مطابقت بیشتری دارد. به گفته یک یوتوبر که برنامه نویس هم هست، ساعت جدید از قابلیت‌هایی از جمله پایش خواب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون و سلامت روان بهره می‌برد که باید به آن‌ها پردازنده S6 و عمر باتری بیشتر را نیز اضافه کرد. یوتوبر Nikias Molina، پیام زیر را در توییتر خود، بدون نام بردن از منابع خود منتشر ساخت و ویژگی‌های زیر را اعلام کرد.

image

جان پراسر که به دلیل اطلاعات دقیق آیفون SE شناخته می‌شود، اطلاعات فوق را با گفتن یک بله تایید کرده است. پراسر در پادکست‌های اخیر خود به برخی از ویژگی‌های Apple Watch 6 پرداخته است و البته این قابلیت‌ها توسط افشاگران معروف دیگری نیز منتشر شده بود. یکی از ویژگی‌هایی که در چند سال گذشته همیشه در کانون توجهات بوده، پایش خواب است. جایگزین‌های متعددی برای آن وجود دارد اما کاملا منطقی است که اپل قابلیت‌های نظارت بر سلامت را در دستگاه های خود جای دهد.

شایعه‌ی ویژگی اندازه گیری اکسیژن سطح خون برای اولین بار در ماه مارس بر سر زبان‌ها افتاد و لازم به ذکر است که این قابلیت برای مبتلایان به ویروس کرونا یا کسانی که آن را تجربه کرده‌اند بسیار مفید است. سنجش سطح اکسیژن خون عملکرد ریه‌های کاربر را پایش و باعث نجات جان افراد خواهد شد و وقتی که از سطح مشخصی پایین‌تر بیاید به کاربران اخطار می‌دهد که با فوریت‌های پزشکی تماس برقرار کنند.

چند هفته پیش شایعاتی از Max Weinbach و EverythingApplePro منتشر شد و نشان ازاین داشت که اپل واچ حملات ترس و استرس را شناسایی می کند. جان پراسر نیز این ویژگی را؛ که در هنگام بروز مشکلات استرس روانی کمک می‌کند، تایید کرده بود. اخبار و اطلاعات قبلی نیز حکایت از وجود پردازنده جدید، پشتیبانی از وای‌فای ۶ ، بهبود مقاومت در آب و عمر باتری بهتر اشاره داشتند.

image

به هرحال اگر تمام ویژگی‌های گفته شده به حقیقت بدل شود، کاربران یک دستگاه پایش سلامتی را روی مچ خود در تمام روز خواهند داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)