خانهاخبار
بررسی اپلیکیشن پزشک، پزشک آنلاین در کنار شما

بررسی اپلیکیشن پزشک، پزشک آنلاین در کنار شما

این روزها بیماری کرونا سبب شده تا بسیاری از افراد از رفتن به مطب پزشکان خودداری و آن را به بعد موکول می‌کنند. پزشکت اپلیکیشنی است که این مشکل را حل کرده و دیگر شما می‌توانید از خانه با پزشک یا مشاور مورد نظر خود به صورت تصویری یا صوتی تماس برقرار کنید.
۱۳۹۹/۲/۱۱

image
 
image

 

بعد از نصب اپلیکیشن در ابتدا به راهنما و معرفی بخش‌های گوناگون این اپلیکیشن برخورد خواهید کرد. امکان گفت و گوی تصویری و صوتی با پزشک، امکان تعیین وقت قبلی مشاوره پزشکان و آموزش، تست و آزمون برای پزشک و بیمار از جمله بخش‌هایی است که در ابتدای باز کردن این اپلیکیشن مشاهده خواهید کرد.

بعد از گذراندن معرفی اولیه و ثبت‌نام از طریق شماره‌ی تلفن همراه، وارد اپلیکیشن خواهید شد که به صورت پیش‌فرض شما صفحه‌ی پیش‌خوان را مشاهده می‌کنید که می‌توان گفت اصلی‌ترین بخش این اپلیکیشن است. 

image
 
image

 

در پیشخوان پزشکت، شما در ابتدا دسته‌های تخصصی که ممکن است به آن نیاز پیدا کنید را مشاهده خواهید کرد. در این بخش نزدیک به ۴۰ تخصص را مشاهده می‌کنید که می‌توان آن را عملا یک بیمارستان کامل دانست. از روانشناس و جراح تا داروساز، دندانپزشک و متخصص پوست مو از جمله تخصص‌هایی است که در این بخش مشاهده خواهید کرد. در پایین این بخش در صفحه‌ی پیشخوان، بخشی را می‌بینیم که مربوط به سوابق شما خواهد بود. همچنین از طریق این بخش می‌توانید دسترسی سریع به روانشناس یا پزشک داشته باشید. اما در ادامه‌ی صفحه‌ی پیشخوان به لیستی از مشاوران و پزشکانی برخورد می‌کنیم که می‌توانید از خدمات آن‌ها به صورت رایگان بهره‌مند شوید. همچنین در پایین این بخش، لیستی از آخرین پزشک‌ها و مشاورها را مشاهده خواهید کرد.

image
 
image

 

برای مثال ما به صفحه‌ی یکی از پزشکان حاضر در اپلیکیشن رفتیم. شما در صفحه‌ی هر پزشک یا مشاور می‌توانید درخواست مشاوره‌ی آنلاین خود را ثبت کنید. مدت زمان مشاوره و نوع مشاوره و همچنین زمان آن توسط شما تعیین می‌گردد و پس از انتخاب گزینه‌ها می‌توانید شروع مشاوره را زده تا در زمان مشخص، مشاوره شما با پزشک متخصص مورد نظرتان آغاز شود. 

image

یکی دیگر از بخش‌های پزشکت که در منوی پایینی این اپلیکیشن مشاهده می‌کنید، مشاوره است. در این بخش نیز شما می‌توانید لیستی از مشاوران و پزشکان را بر اساس تخصص، موسسه، رایگان بودن و یا حروف الفبا مشاهده و انتخاب کنید. 

image

در بخش جامعه پزشکی، بخشی را می‌بینیم که عملا یک شبکه‌ی اجتماعی پزشکان محسوب می‌شود. در این بخش نیز تایملاینی مشابه اپلیکیشن اینستاگرام با محتوای پزشکی را مشاهده خواهید کرد که مطالب جذاب حوزه‌ی پزشکی در آن به اشتراک گذاشته می‌شود. 

image

اما در بخش آموزش بسته‌های آموزشی مفیدی را می‌بینیم که می‌توانید آن را به صورت رایگان یا با قیمت‌های مشخص شده دریافت کنید. این بخش با هماهنگی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تهیه شده و امکان برگزاری آزمون‌های ادواری پزشکی و تازه‌ترین مقالات و جزوات در آن امکان‌پذیر است. 

در مجموع اپلیکیشن پزشکت را می‌توان یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌های حوزه‌ی پزشکی در ایران دانست. این اپلیکیشن هم بر روی پلتفرم iOS و هم پلتفرم اندروید قابل دسترسی است و از طراحی قابل قبولی نیز برخوردار است و کاربر به سادگی می‌تواند در آن به هدف خود برسد. این اپلیکیشن را در نسخه‌های iOS و اندروید می‌توانید از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید. همچنین می‌توانید اطلاعات تکمیلی را در سایت پزشکت مشاهده کنید.

image

image

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)