خانهاخبار
شیائومی می نوت 10 لایت رسما معرفی شد

شیائومی می نوت 10 لایت رسما معرفی شد

می نوت 10 لایت نسخه‌ای ارزان‌تر از سری می نوت 10 است که اولین بار لنز 108 مگاپیکسلی سامسونگ را به بازار آورد. این دستگاه با قیمتی مناسب‌تر اما با تقریبا همان مشخصات گزینه خوبی برای کاربران محسوب می‌شود.
۱۳۹۹/۲/۱۲

شیائومی سرانجام رسما از Mi Note 10 Lite رونمایی کرد. این گوشی عضو ارزان‌تر خانواده می نوت ۱۰ است که با لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی خود برای اولین بار سروصدای زیادی به پا کرد. قیمت پایه این گوشی ۳۴۹ یورو است که ۶ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی دارد. البته شیائومی نسخه‌ای با ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی هم از این گوشی می‌فروشد که قیمت آن ۳۹۹ یورو خواهد بود. تاریخ عرضه می نوت ۱۰ لایت اواسط ماه مه اعلام شده است.

image

می نوت ۱۰ لایت به جز در بخش دوربین دقیقا مشابه می نوت ۱۰ است. این تلفن هوشمند نمایشگری ۶.۴۷ اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن 1080p دارد که بالای آن ناچی به شکل قطره‌ای قرار گرفته است. موتور محرک این گوشی اسنپدراگون 730G است که انرژی آن را یک باتری بزرگ ۵۲۶۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. می نوت ۱۰ لایت از شارژر سریع ۳۰ واتی برخوردار است.

image

در قاب عقب این گوشی دوربینی چهارگانه قرار گرفته که لنز اصلی آن به جای سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی از شرکت سونی به نام IMX686 است. در کنار آن، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی هم وجود دارد.

image

شیائومی می نوت ۱۰ لایت خوشبختانه جک ۳.۵ میلی متری هدفون دارد تا به‌راحتی بتوانید از لوازم جانبی مورد علاقه خود استفاده کنید. این گوشی از NFC و سنسور مادون قرمز نیز بهره می‌برد و با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید. می نوت ۱۰ لایت در سه رنگ بنفش، سفید و مشکی از اواخر اردیبهشت عرضه می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)