خانهاخبار
اولین تصاویر زنده از LG Velvet لو رفت

اولین تصاویر زنده از LG Velvet لو رفت

ال جی چند روز پیش از گوشی هوشمند Velvet پرده برداشت. حالا اولین تصاویر زنده از این گوشی منتشر شده که ساختمان قطعات داخلی آن را هم نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۲/۱۲

ال‌جی چند روز پیش تمام مشخصات تلفن هوشمند Velvet را منتشر کرد ولی این گوشی رسما از تاریخ ۷ مه مصادف با ۱۸ اردیبهشت در یک رویداد آنلاین معرفی می‌شود. انتظار می‌رود که عرضه این گوشی از تاریخ ۱۵ مه مصادف با ۲۶ اردیبهشت آغاز شود. حالا یک افشاگر ویتنامی برای اولین بار چند تصویر زنده از این گوشی را افشا کرده که در ادامه آن‌ها را با هم می‌بینیم.

image

این تصاویر نسخه‌های سفید و خاکستری ال‌جی ولوت را نشان می‌دهند. جنس بدنه این دستگاه از شیشه است و در پشت آن دوربینی سه‌گانه دیده می‌شود که چینش قطره‌ای دارد. این دوربین شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی است.

image

تصویر بخش جلویی ولوت نمایشگری با ناچ قطره‌ای را نمایش می‌دهد که میزبان یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی است. این گوشی نمایشگری ۶.۸ اینچی از نوع OLED دارد که نسبت تصویر آن ۲۰.۵:۹ است. زیر این پنل حسگری برای تشخیص اثر انگشت نیز قرار دارد.

image

در یکی از عکس‌های افشایی نمایی از ساختمان داخلی ولوت را می‌بینیم. این گوشی یک باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که علاوه بر پشتیبانی از شارژ سیمی سریع از شارژ بیسیم ۱۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. کیت شارژ بیسیم ال‌جی در تصاویر قابل مشاهده است.

image

ال‌جی ولوت به لطف برخورداری از اسنپدراگون ۷۶۵ از 5G پشتیبانی می‌کند. این گوشی به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید. علاوه بر این، ال‌جی ۸ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، شکاف کارت حافظه، جک ۳.۵ میلی متری، بلندگوهای استریو، ان‌اف‌سی، درگاه USB-C، بلوتوث ۵.۱ و پشتیبانی از دو سیم کارت را در این محصول قرار داده است. سبز و زرد/صورتی دو رنگ دیگر ال‌جی ولوت هستند که در این تصاویر حضور ندارند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)