خانهاخبار
گلکسی M01، میزو 17 و میزو 17 پرو در گوگل پلی کنسول رویت شدند

گلکسی M01، میزو 17 و میزو 17 پرو در گوگل پلی کنسول رویت شدند

پلتفرم گوگل پلی کنسول به‌تازگی اطلاعات سه تلفن هوشمند جدید را منتشر کرده که یکی از محصولات سامسونگ و بقیه خانواده جدید پرچمداران میزو هستند.
۱۳۹۹/۲/۱۲

گلکسی M01 سامسونگ ماه گذشته از مرجع Wi-Fi Alliance مجوز گرفته بود و حالا با حضور در پلتفرم گوگل پلی کنسول یک گام دیگر به زمان عرضه نزدیک‌تر شده است. این پلتفرم علاوه بر موبایل سامسونگ از اطلاعات دو گوشی آتی میزو با نام میزو ۱۷ و میزو ۱۷ پرو نیز پرده برداشته که در ادامه آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

image

گلکسی M01 نمایشگری با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسلی خواهد داشت و از چیپست اسنپدراگون ۴۳۹ استفاده خواهد کرد. این گوشی با ۳ گیگابایت رم و اندروید ۱۰ به بازار می‌آید. با توجه به تصویر کوچکی که از این گوشی در این پلتفرم منتشر شده با دستگاهی طرف هستیم که شباهت زیادی به گلکسی A01 دارد. با این حال باید صبر کنیم تا اطلاعات بیشتری درباره این گوشی منتشر شود.

image

میزو ۱۷ و میزو ۱۷ پرو از قدرتمندترین چیپست کوآلکام یعنی اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کنند و ۸ گیگابایت رم دارند. نمایشگر این دو گوشی دارای رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل است و هر دو به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آیند. طبق اعلام افشاگران، این دو گوشی مشخصات سخت‌افزاری عمدتا مشابهی دارند، ولی تفاوت آن‌ها در توانایی شارژ، رم و جنس بدنه خواهد بود.

image

میزو ۱۷ پرو از رم LPDDR5 و بدنه سرامیکی استفاده خواهد کرد و احتمالا با شارژ سریع ۴۰ واتی عرضه می‌شود. این دستگاه قابلیت شارژ بیسیم سریع هم خواهد داشت که تحت عنوان فناوری Super wireless mCharge به بازار می‌آید ولی سرعت آن هنوز مشخص نیست.

در آن سو، میزو ۱۷ از رم LPDDR4x بهره خواهد گرفت و با یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی به بازار می‌آید که از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. دوربین جلوی میزو ۱۷ لنزی ۳۲ مگاپیکسلی است که در بالای نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع OLED قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)