خانهاخبار
اطلاعات فنی و تصاویر جدید آنر X10 در TENAA تکمیل شد

اطلاعات فنی و تصاویر جدید آنر X10 در TENAA تکمیل شد

مرجع اطلاعات چینی TENAA مشخصات فنی Honor X10 را به‌روز کرده تا بیشتر از قبل با این گوشی هوشمند آشنا شویم. آنر ایکس 10 از چیپست Kirin 820 استفاده می‌کند و دوربینی سه‌گانه دارد.
۱۳۹۹/۲/۱۲

آنر احتمالا به‌زودی از تلفن هوشمند آنر ایکس ۱۰ رونمایی می‌کند. این دستگاه اخیرا به‌صورت محدود در مرجع چینی TENAA حاضر شده بود تا متوجه شویم که مدل‌های TEL-AN00 و TEL-AN00a و TEL-TN00 متعلق به آن هستند. حالا اطلاعات جدیدی در این مرجع منتشر شده که جزئیاتی مثل پیکربندی دوربین آنر ایکس ۱۰ را افشا می‌کند.

آنر ایکس ۱۰ دارای ابعاد ۱۶۳.۷ در ۷۶.۵ در ۸.۸ میلی متر و وزن ۲۰۳ گرم است. این تلفن هوشمند در رنگ‌های نقره‌ای، آبی، نارنجی و مشکی وارد بازار خواهد شد. آنر ایکس ۱۰ نمایشگری ۶.۶۳ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +FHD و نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد. این گوشی فاقد ناچ است و حسگر اثر انگشت جانبی دارد.

آنر ایکس ۱۰ مجهز به دوربین سه‌گانه‌ای است با لنز اصلی ۴۰ مگاپیکسلی است. در کنار این لنز، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی دیگر نیز قرار دارد. در بخش سلفی نیز دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی با مکانیزم پاپ‌آپ تعبیه شده است.

این موبایل پردازنده‌ای هشت هسته‌ای با سرعت ۲.۳ گیگاهرتز دارد که در واقع همان چیپست Kirin 820 5G است. آنر ایکس ۱۰ احتمالا با ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شود. البته امکان استفاده از کارت حافظه نیز وجود خواهد داشت تا کاربر بتواند فضای داخلی دستگاه را افزایش دهد. این گوشی حداقل یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی استفاده می‌کند.

افشاگر معروف چینی Digital chat station مدعی شده که لنز اصلی آنر ایکس ۱۰ همان سنسور IMX600Y سونی است. او همچنین می‌گوید که نسخه پیشرفته این گوشی قادر به ثبت تصاویر بهتر است چون پردازنده تصویری Kirin 820 همان پردازنده‌ای است که در چیپست Kirin 990 وجود دارد. به این ترتیب، آنر ایکس ۱۰ نیز می‌تواند عکاسی در سطح پرچمداران را به ارمغان بیاورد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)