خانهاخبار
اولین تصویر زنده از وان پلاس Z لو رفت

اولین تصویر زنده از وان پلاس Z لو رفت

وان پلاس Z محصول میان‌رده‌ای متعلق به خانواده وان پلاس 8 است که در ابتدا قرار بود با نام وان پلاس 8 لایت معرفی شود. حالا اولین تصویر زنده از این گوشی منتشر شده تا با بخشی از ویژگی‌های این دستگاه آشنا شویم.
۱۳۹۹/۲/۱۱

وان پلاس چند هفته پیش رسما از وان پلاس ۸ و وان پلاس ۸ پرو رونمایی کرد. این خانواده عضو کوچک‌تری به نام وان پلاس ۸ لایت داشت که بعدا اسم آن به وان پلاس Z تغییر کرد و عرضه آن به تعویق افتاد. حالا شایعات از عرضه این گوشی در ماه ژوئیه خبر می‌دهند و امروز هم اولین تصویر زنده از گوشی مذکور به سطح اینترنت راه یافته است.

ناشر این تصویر می‌گوید عکس وان پلاس Z را از همان منبعی گرفته که قبلا تصاویر زنده وان پلاس ۸ پرو و وان پلاس ۷ پرو را در اختیار آن‌ها قرار داده بود. با این حال، همچنان توصیه می‌شود که این تصویر را قطعی تلقی نکنید. 

عکس زنده وان پلاس Z نشان می‌دهد که این گوشی برخلاف وان پلاس ۸ و ۸ پرو نمایشگری مسطح دارد و خبری از خمیدگی‌های لبه صفحه نیست. علاوه بر این، حفره دوربین سلفی این گوشی به جای گوشه سمت چپ در مرکز بخش بالایی نمایشگر قرار گرفته است. این تصویر همچنین نشان می‌دهد که وان پلاس Z مجهز به پنلی از نوع AMOLED است که امکان استفاده از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را فراهم می‌کند.

image

تمام گوشی‌های وان پلاس تاکنون با پردازنده اسنپدراگون به بازار آمده‌اند. با این حال، وان پلاس Z می‌تواند اولین موبایلی باشد که از پردازنده‌های مدیاتک استفاده می‌کند. این دستگاه احتمالا با چیپست دیمنسیتی 1000L عرضه می‌شود. انتظار می‌رود وان پلاس Z نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع Optic AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی داشته باشد.

وان پلاس Z احتمالا یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی خواهد داشت و به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۰ استفاده خواهد کرد. گفته شده که دوربین سلفی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی است و دوربین سه‌گانه عقب هم از لنزهای ۴۸ + ۱۶ + ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. وان پلاس Z در دو نسخه با ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی به بازار می‌آید و قیمت پایه آن حدود ۵۰۰ دلار خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)