خانهاخبار
سامسونگ پنجره زمانی رونمایی از گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 را تایید کرد

سامسونگ پنجره زمانی رونمایی از گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 را تایید کرد

سامسونگ در جلسه بررسی عملکرد مالی این شرکت در سه‌ماهه اول سال 2020 تلویحا تایید کرد که گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 در چه زمانی معرفی خواهند شد.
۱۳۹۹/۲/۱۱

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که سامسونگ در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ از گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی فولد ۲ رونمایی خواهد کرد. ولی به شکل قطعی مشخص نبود که این محصولات در چه تاریخی معرفی خواهند شد. حالا این شرکت ساعاتی پیش بالاخره به‌صورت تلویحی پنجره زمانی عرضه این دو محصول را تایید کرد. تایید این موضوع در بخشی از گزارش عملکرد مالی سامسونگ سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۰ اعلام شد.

با وجود این که سامسونگ اثرات ناشی از بحران جهانی ویروس کرونا را تایید می‌کند، اما قصد ندارد که نقشه راه معرفی تلفن‌های هوشمند آتی خود را به خاطر کووید-۱۹ تغییر دهد. به‌علاوه، این غول کره‌ای می‌گوید که گلکسی نوت و گلکسی فولد بعدی صحنه رقابت را به‌شکل قابل توجهی در بازار گوشی‌های پرچمدار تغییر خواهند داد. این رویکرد نشانگر اطمینان بالای سامسونگ به ثبات سازوکارهای این شرکت است که باعث می‌شود حتی با وجود بحران بزرگی مثل کرونا، آن‌ها تردیدی نسبت به برنامه‌های زمانی و محصولات آتی خود نداشته باشند.

اگرچه سامسونگ ترجیح می‌دهد که رونمایی از گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی فولد ۲ را به صورت جداگانه برگزار کند تا پوشش خبری گسترده‌تری داشته باشد، ولی بعید به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی رخ دهد. در حال حاضر، تمام شایعات از عرضه این دو گوشی در مراسمی مشترک در ماه اوت خبر می‌دهند که احتمالا به خاطر کووید-۱۹ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی دولتی نژاد خطیبانی

۱۳۹۹/۲/۱۲
همیشه منتظر Galaxy Note و Noteهای جدید سامسونگ بودم .در کل میشه گفت برند سامسونگ برای من فقط فقط سری S و سری Note محبوب و دوست داشتنی هست و خواهد بود. امیدوارم Note 20 فول اپشن و تمام امکانات و پرقدرت تر از هر زمانی رونمایی بشه و مارو هم شگفت زده کنه.❤Samsung بینظیر ممنون از سایت خوب GSM