خانهاخبار
اسناد به دست آمده از ودافون تاریخ عرضه پیکسل 4a را فاش کرد

اسناد به دست آمده از ودافون تاریخ عرضه پیکسل 4a را فاش کرد

یک وب‌سایت آلمانی به اسنادی از اپراتور آلمانی ودافون دست یافته که تاریخ احتمالی عرضه این گوشی در آلمان و جهان را نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۲/۱۱

در حال حاضر تقریبا هر آن‌چه که باید در مورد پیکسل 4a افشا شده است، ولی هنوز نمی‌دانیم که این تلفن هوشمند چه تاریخی وارد بازار می‌شود. در ابتدا تصور می‌شد که این محصول همزمان با کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل در ماه مه معرفی شود، ولی حالا به‌رغم لغو شدن این کنفرانس، شواهدی به دست آمده که از عرضه این گوشی در ماه آینده میلادی خبر می‌دهد. ظاهرا وب‌سایت آلمانی Caschys به اسنادی از اپراتور ودافون دست یافته که تاریخ عرضه این گوشی را ۲۲ مه مصادف با ۲ خرداد اعلام می‌کند.

این تاریخ تقریبا ۱۰ روز پس از مراسم آنلاین گوگل در روزهای ۱۲ تا ۱۴ مه مصادف با ۲۳ تا ۲۵ اردیبهشت است که منطقی هم به نظر می‌رسد. اگر این اطلاعات درست باشد، پیکسل 4a الگوی پیکسل 4 را دنبال خواهد کرد که پس از رونمایی در تاریخ ۱۵ اکتبر از ۲۴ اکتبر وارد بازار شد. علاوه بر این، چون خریداران آلمانی پیکسل 3a همزمان با خریداران آمریکایی این دستگاه به نسل قبلی موبایل میان‌رده گوگل دسترسی داشتند، انتظار می‌رود که عرضه جهانی پیکسل 4a از همان ۲ خرداد آغاز شود.

البته این احتمال نیز وجود دارد که ودافون پیکسل 4a را مثل پیکسل 3a چند روز پس از سایر اپراتورها وارد بازار کند. در این صورت هم اسناد موجود نشان می‌دهد که عرضه جهانی پیکسل 4a احتمالا در همان هفته از ماه مه رخ خواهد داد. این اولین باری نیست که وب‌سایت Caschys تاریخ عرضه یک گوشی گوگلی را اعلام می‌کند، زیرا آن‌ها پارسال نیز به درستی تاریخ عرضه پیکسل 3a را در آلمانی افشا کرده بودند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)