خانهاخبار
نام احتمالی گلکسی بادز لوبیایی بخشی از ویژگی‌های آن را فاش کرد

نام احتمالی گلکسی بادز لوبیایی بخشی از ویژگی‌های آن را فاش کرد

وب‌سایت LetsGoDigital در گزارش تازه‌ای می‌گوید موفق به کشف نام گلکسی بادز بعدی سامسونگ شده و از روی توضیحات این نام به بخشی از مشخصات جذاب این محصول دست یافته است.
۱۳۹۹/۲/۱۰

سامسونگ در سال ۲۰۱۹ از ایرباد واقعا بیسیم جذاب و خوش قیمتی به نام گلکسی بادز رونمایی کرد که قابلیت‌های متعددی داشت. این شرکت همین چند ماه پیش محصول خود را ارتقا داد و آن را با قابلیت‌های بیشتر تحت عنوان گلکسی بادز پلاس روانه بازار کرد. با این حال، اکنون تمام شایعات به دستگاه دیگری از همین خانواده اشاره دارد که با طراحی متفاوتی در گزارش‌ها رویت شده است. پیش‌بینی می‌شود که ایرباد جدید سامسونگ در مراسم ماه اوت همزمان با سری گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی فولد ۲ معرفی شود.

با وجود این که ظاهر بسیار متفاوت نسل بعدی هدست سامسونگ باعث شده بود نتوانیم نام آن را حدس بزنیم، ولی کمتر کسی فکر می‌کرد که نام Bean (به معنای لوبیا) واقعا اسم رمز این دستگاه باشد. در عین حال، احتمال انتخاب نام گلکسی بادز ۲ نیز بسیار بعید به نظر می‌رسد، چون این دستگاه از طراحی متفاوتی برخوردار است و انتظار می‌رود که سامسونگ از نام جدیدی برای بازاریابی آن استفاده کند.

اکنون به گزارش وب‌سایت LetsGoDigital، این شرکت ظاهرا نشان تجاری سامسونگ BudsX را در اداره مالکیت فکری اتحادیه اروپا و بریتانیا ثبت کرده و این نام می‌تواند اسم رسمی گلکسی بادزی باشد که با طراحی لوبیایی در سطح اینترنت مشاهده شده است. بدیهی است که در حال حاضر راهی برای اثبات ارتباط بین این دو وجود ندارد، ولی همزمانی ثبت این نشان تجاری و شایعات مربوط به نسل بعدی هدست سامسونگ می‌تواند این ارتباط را به وجود بیاورد.

محصولی فراتر از هدفون؟

image

طبیعتا انتظار داریم که سامسونگ از این نام برای امور بازاریابی گلکسی بادز ایکس استفاده کند ولی این نام برای بسیاری از ما آشنا به نظر می‌رسد چون قبلا مشابه آن را در Gear IconX سال ۲۰۱۶ دیده بودیم. این دستگاه علی‌رغم ویژگی‌های جذابی که روی کاغذ داشت هرگز نتوانست موفقیت چشمگیری داشته باشد، ولی این احتمال وجود دارد که بخشی از ویژگی‌های آن به گلکسی بادز ایکس منتقل شود.

در تایید این نظریه شاهد توضیحاتی پیرامون نشان تجاری سامسونگ بادز ایکس هستیم که چیزهایی مثل «نرم‌افزاری برای راهنمای تندرستی» و «نرم‌افزاری برای اندازه‌گیری مسافت، سرعت، زمان، تغییرات ضربان قلب، میزان فعالیت و کالری سوخته‌شده» را نشان می‌دهد، با این وجود نمی‌توانیم لزوما منتظر باشیم که این قابلیت‌ها در محصول نهایی حاضر شوند. علاوه بر این، ممکن است این نام در نهایت بر روی گلکسی بادز لوبیایی سامسونگ قرار نگیرد، چون می‌دانیم که ثبت اسامی تجاری توسط شرکت‌های بزرگ امری عادی است و همیشه در محصولات نهایی استفاده نمی‌شود.

ولی اگر سامسونگ تصمیم بگیرد که گلکسی بادز ایکس را با قابلیت‌های ردیابی وضعیت تندرستی و حذف نویز فعال عرضه کند و قیمتی در حدود ۱۵۰ دلار را برای آن در نظر بگیرد، ایرپاد اپل به مشکل بزرگی در جلب رضایت مشتریان دچار خواهد شد. این قضیه می‌تواند روی فروش دستبندهای ارزان برندهایی همچون شیائومی، فیت‌بیت و گارمین هم اثر بگذارد.

نسل بعدی گلکسی بادز با برخورداری از قابلیت‌های ردیابی سلامتی، ویژگی حذف نویز فعال و باتری ۱۱ ساعته گلکسی بادز پلاس می‌تواند به محصول ایده‌آلی برای علاقه‌مندان تبدیل شود. ولی مشخصات این دستگاه آن قدر جذاب است که بعید به نظر می‌رسد واقعیت داشته باشد. در حال حاضر باید منتظر بمانیم تا ببینیم در ادامه چه اخبار و گزارش‌هایی در این باره منتشر خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)