خانهاخبار
مشکل عجیب در دوربین گلکسی اس 20 اولترا؛ معضل جدید بسیاری از کاربران!

مشکل عجیب در دوربین گلکسی اس 20 اولترا؛ معضل جدید بسیاری از کاربران!

سامسونگ در ماه فوریه سال جاری میلادی، خانواده S20 را به دنیای تکنولوژی معرفی کرد.
۱۳۹۹/۲/۹

همان طور که پیش‌تر به استحضار شما رساندیم، سامسونگ پیش از عید سال جاری (1399)، رویداد را برگزار کرد و در خلال آن، از پرچمداران جدید خود با نام خانواده اس 20 پرده برداری کرد. پیشرفته ترین مدل این خانواده که با نام Galaxy S20 Ultra شناخته می‌شود، از زمان عرضه با ایراداتی همراه بود که مسئولان سامسونگ با ارائه چندین آپدیت‌های نرم‌افزاری، آنها را برطرف نمودند.

اما آخرین معضلی که برای گلکسی اس 20 اولترا رخ داده است، به نظر می‌رسد ایرادی سخت‌افزاری است و متأسفانه به کمک ارائه آپدیت نرم‌افزاری، حل نخواهد شد! بر اساس تاپیک‌هایی که در انجمن رسمی سامسونگ ایجاد شده، افراد زیادی در مورد خرد شدن یا شکستن دوربین گلکسی S20 Ultra شکایت کرده‌اند. تمامی کاربران، به این موضوع اشاره کرده اند که هیچ گونه ضربه‌ای به قسمت مربوطه وارد نکرده یا گوشی آنها از دست‌شان سقوط نکرده است و این موضوع را به زبان طراحی دستگاه مربوط می‌دانند که باعث شکسته شدن این قسمت می‌شود.

چنان که مشخص است، چنین تاپیک‌هایی به تعداد زیاد ایجاد شده و معلوم می‌شود که این معضل، چیزی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت. متأسفانه تا به این لحظه، هیچ یک از مطالب ایجاد شده با پاسخی رسمی از طرف پرسنل یا مدیران سامسونگ روبرو نشده است.

image

 

یکی از کاربران مدعی شده است که ضمن مراجعه به شرکت گارانتی کننده، مبلغ 375 دلار استرالیا از وی بابت تعویض محفظه شیشه‌ای مربوط به دوربین گرفته شده است! متن کامل سخنان وی به شرح زیر است:

من هنوز نمی‌دانم که قسمت شیشه‌ای مربوط به دوربین چگونه شکسته است! حدودا 6 هفته از تاریخ تحویل آن می‌گذرد و بعد از مراجعه به نمایندگی، مبلغ 375 دلار از من درخواست شد. از آنجا که این قسمت کمی ابعاد بزرگی دارد، احتمالا آنها در حین طراحی، فاکتور فشار آمدن و شکستن آن را در نظر نگرفته‌اند. مسئولان سامسونگ باید این موضوع را پیگیری کرده و در صدد رفع آن برآیند. من حدودا 10 سال است که از محصولات اپل استفاده می‌کردم. اشتباه بزرگی مرتکب شدم و این موضوع دیگر تکرار نخواهد شد.

در حالی که ایرادات در طراحی محصولات، معمولا در گوشی‌های هوشمند وجود دارند، اما مطمئنا هیچ کس از یک محصول 1400 دلاری انتظار ندارد تا پیش از گذشت دو ماه، با چنین مشکلی روبرو شود.

image

 

همان طور که اشاره شد، مسسولان سامسونگ هنوز هیچ اظهار نظری در این مورد به میان نیاورده‌اند، اما مطمئنا افراد زیادی منتظر واکنش آنها هستند و در آینده نزدیک، شاهد چنین اتفاقی خواهیم بود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حمید

۱۳۹۹/۲/۲۴
جالبه قبلا کاربر اپل بوده و قشنگ معلومه که اصلا S20 نخریده و در اقدامی هماهنگ خواستن خریدارای s20 رو دودل کنن ( آخه خیلی وقته گوشیاشون خز شده و فارغ از نو آوری و زیبایی و جذابیت شده

ممد

۱۳۹۹/۲/۲۱
راست میگه خب اشتباه بزرگی کرده.