خانهاخبار
نسل جدید پیکسل بادز بالاخره وارد بازار شد

نسل جدید پیکسل بادز بالاخره وارد بازار شد

همان طور که گوگل قبلا وعده داده بود، نسل جدید پیکسل بادز از امروز برای فروش در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. این دستگاه با قیمتی که دارد رقیب مستقیمی برای ایرپاد اپل به حساب می‌آید.
۱۳۹۹/۲/۱۰

گوگل بالاخره سه سال پس از رونمایی از هدست دور-گردنی پیکسل بادز، در ماه اکتبر ۲۰۱۹ از نسل جدید این دستگاه رونمایی کرد. این نسخه کاملا بیسیم است و هیچ کابلی گوشی‌های آن را به هم وصل نمی‌کند. پیکسل بادز جدید گوگل از امروز رسما با قیمت ۱۷۹ دلار وارد بازار می‌شود.

همان طور که از قبل می‌دانستیم، پیکسل بادز طراحی منحصر به فرد و قابلیت‌های جذبی دارد که آن را برای رقابت با سایر محصولات بازار آماده می‌کند. ایرباد جدید گوگل طوری طراحی شده که اجازه عبور هوا به داخل کانال گوش را می‌دهد تا کاربر در هنگام استفاده از آن احساس راحتی کند.

image

از لحاظ صدا، گوگل می‌گوید در این نسخه از پیکسل بادز از درایورهای ۱۲ میلی متری استفاده کرده که باس و دامنه صدای زیر بسیار مناسبی را به ارمغان می‌آورند. البته محصول جدید این شرکت قابلیت حذف نویز فعال ندارد، ولی نرم‌افزار آن صدا را متناسب با محیط پیرامون شما تنظیم می‌کند تا حجم صدا همواره مطلوب باشد. علاوه بر این، میکروفن دستگاه تنظیماتی دارد که نویز پس‌زمینه را حذف می‌کند تا کیفیت تماس‌ها افزایش یابد.

بدیهی است که محصولی از گوگل بهترین هماهنگی را با دستیار صوتی این شرکت داشته باشد. گوگل اسیستنت در هر لحظه آماده دریافت دستورات شما از طریق نسل جدید پیکسل بادز است. کنترل‌های لمسی این محصول به واسطه تپ و سوایپ امکان کنترل تماس، موسیقی، حجم صدا و نوتیفیکیشن‌ها را برای شما فراهم می‌کند. پیکسل بادز قبلی اولین دستگاهی بود که از قابلیت ترجمه همزمان پشتیبانی می‌کرد و این قابلیت در نسخه جدید پیکسل بادز تکرار شده است.

image

فرآیند جفت شدن دستگاه با تلفن‌های پیکسل از طریق قابلیت Fast Pair به راحتی انجام می‌شود و سایر گوشی‌های هوشمند نیز مشکلی از بابت ایجاد ارتباط با پیکسل بادز نخواهند داشت. عمر باتری این محصول پنج ساعت است که با کمک کیس شارژ می‌توانید آن را تا ۲۴ ساعت افزایش دهید. کیس شارژر پیکسل بادز از طریق درگاه USB-C یا به صورت بیسیم شارژ می‌شود.

پیکسل بادز با قیمت ۱۷۹ دلار رقیب مستقیمی برای ایرپاد اپل است که سهم بزرگی از بازار محصولات شنیدنی را در اختیار دارد. این دستگاه از همین حالا از طریق فروشگاه اینترنتی گوگل در دسترس قرار گرفته و در رنگ‌های سفید، مشکی، نعنایی و نارنجی به فروش می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)