خانهاخبار
تاکسی خودران فورد، با تأخیر عرضه خواهد شد

تاکسی خودران فورد، با تأخیر عرضه خواهد شد

شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، عرضه تاکسی خودران خورد را تا سال 2022 با تعویق مواجه کرد.
۱۳۹۹/۲/۱۰

پیش تر در خبرها عنوان شده بود که تاکسی خودران فورد با نام Ford Fusion در سال 2021، راهی خیابان‌های آمریکا خواهد شد. اما این روزها مسئولان فورد مجبور شدند تا در تصمیمات خود تجدید نظر کرده و عرضه این محصول را تا سال 2022 به تعویق بیاندازند.

آیا می‌توانید دلیل این امر را حدس بزنید؟ بله درست است! با شیوع ویروس کرونا و افزایش روزافزون آمار مبتلایان، ضررهای جبران ناپذیری برای کمپانی‌های مختلف به وجود امده و شرکت‌های خودروسازی نیز از این قضیه مستثنی نیستند. مسئولان کمپانی فورد در اظهارات خود، چنین عنوان کرده‌اند:

از آنجا که ویروس کرونا روز به روز در حال پراکنده‌تر شدن است و آمار مبتلایان نیز به طرز وحشتناکی افزایش پیدا کرده است، لذا رفتار مشتریان ما نیز در این زمینه تغییر پیدا کرده است و به همین دلیل، تصمیم گرفتیم تا عرضه تاکسی خودران را تا سال 2022 به تعویق بیاندازیم. درک رفتار و حالت‌های مشتریان، یکی از مهم‌ترین عوامل برای موفقیت یک محصول به حساب می‌آید و از این رو، ما درصدد آن هستیم تا اعتماد مشتریان را هر چه بیشتر جلب کنیم.

image

 

شرکت‌های دیگر مانند Lyft و Uber نیز با شیوع ویروس کرونا، با مشکلات زیادی روبرو شده‌اند و اگر نگاهی به سابقه فعالیت‌های اخیر آنها بیاندازیم، مطمئنا متوجه این موضوع خواهیم شد که چرا مسئولان کمپانی خودروسازی فورد، تصمیم گرفته‌اند تا تاکسی خودران را حدودا یک سال دیرتر روانه بازار کنند.

سخنگوی شرکت Ford در ادامه سخنان خود، چنین گفت:

صرف زمان برای تحقیق روی نیازهای کاربران، باعث شد تا ما در تصمیمات خود برای رونمایی و عرضه محصول جدیدمان تجدید نظر کنیم. در بخشی از این تحقیقات، ما قصد داشتیم تا به صورت کامل از جلب اعتماد کاربران و داشتن حسی خوب هنگام استفاده از محصول جدید مطمئن شویم. 

در نیمه دوم سال 2019، شرکت فورد حدودا 2 میلیارد دلار کاهش سود را تجربه کرد و برند لاکچری تحت لایسنس آن با نام Lincoln نیز پروژه تولید خودروی SUV جدید با نام Rivan را کنسل کرد. چنین اتفاقی، در مورد اولین خودروی الکتریکی فورد با نام Mustang Mach E و خودروی SUV جدید با نام Bronoco نیز افتاد و پروژه معرفی آنها هم در حال حاضر به خاطره‌ها پیوست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)