خانهاخبار
آیا مشکلات در تولید انبوه، زمان عرضه آیفون 12 را با تأخیر مواجه می‌کند؟

آیا مشکلات در تولید انبوه، زمان عرضه آیفون 12 را با تأخیر مواجه می‌کند؟

اهالی کوپرتینو در نظر دارند تا خانواده آیفون 12 را در سال جاری، به دنیای تکنولوژی معرفی کنند.
۱۳۹۹/۲/۱۰

اگر پیگری اخبار و رسانه‌های دیجیتال، از جمله وب سایت جی اس ام باشید، مطمئنا می‌دانید که مدت‌هاست حرف و حدیث‌ها پیرامون آیفون 12 نقل محافل شده است؛ از مشخصات فنی، زبان طراحی و سیار موارد گرفته تا تاریخ معرفی و مشکلات در تولید انبوه این خانواده. بر اساس گزارش جدیدی که توسط وال استریت ژورنال منتشر شده، ظاهرا مشکلاتی که در تولید انبوه این محصولات رخ داده، در نهایت باعث خواهد شد که عرضه آیفون 12 ومدل‌های دیگر آن با تأخیر یک ماهه مواجه شود.

طبق این گزارش منتشر شده، ظاهرا اهالی کوپرتینو با کاهش 20 درصدی میزان تولید خانواده آیفون 12 مواجه شده است و همین موضوع، دست کم تأخیر یک ماهه را برای عرضه آیفون‌های 2020 در پی خواهد داشت.

image

 

اپل طبق سنت هر ساله خود، آیفون‌های جدیدش را در ماه سپتامبر معرفی می‌کرد. اما تأخیر یک ماهه در تولید انبوه، مسلما در زمان عرضه محصولات نهایی نیز وقفه ایجاد خواهد کرد. تحلیل گران حوزه تکنولوژی بر این باور هستند که دست کم، یکی از مدل‌های خانواده آیفون 12 تا ماه اکتبر یا نوامبر برای پیش فروش یا عرضه، در دسترس نخواهد بود.

بر اساس پیش بینی‌ها، اپل در نظر دارد تا در سال جاری، چهار مدل آیفون مختلف (مبتنی بر نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G)) شامل موارد زیر را تولید و روانه بازار کند:

  • یک مدل با نمایشگر 5.4 اینچی
  • دو مدل با نمایشگر 6.1 اینچی
  • یک مدل با نمایشگر 6.7 اینچی

مینگ چی کو، یکی از تحلیل گران سرشناس دنیای تکنولوژی، در آخرین اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که هر چهار مدل یاد شده، به نمایشگرهای OLED به همراه ناچ و لبه‌هایی تخت (مانند آیپد پرو) مجهز خواهند بود. مدل‌های پیشرفته (Pro) نیز از سنسور LiDAR بهره‌مند هستند.

در نهایت باید تا ماه سپتامبر و زمان رونمایی از آیفون‌های 2020 منتظر بمانیم و ببینیم که اهالی کورتینو، چه خواب‌هایی برای محصولات جدید خود دیده‌اند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)